Dus als je weet hoor ik het graag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Ik vind het vooral handig als ik berichten van mezelf wil terug vinden. Of mensen wil 'controleren', zo zijn er al vaak leugens aan het licht gekomen van mensen die 25 verschillende dingen vertellen maar niet weten dat die functie bestaat.
Iolanthe schreef:Soms is het wel handigAls iemand zegt 'In een ander topic las ik...", of als je op zoek bent naar een update over een paard van een bepaalde bokker oid, of als ik iemand denk te kennen IRL, kijk ik wel eens in zijn of haar berichten om te kijken of dat zou kunnen. Of wanneer iemand nog maar 5 berichten heeft en aan het spammen is, dan kijk ik ook wel even wat die andere berichten zijn als ik wil temmen. Ik gebruik het ook wel eens wanneer er niets in een profiel staat, dan heb ik toch een beetje een beeld bij iemand
Suzanne F. schreef:Deze functie vind ik niet zo erg. Voorheen was er een functie dat je echt kon zoeken in de gebruikers berichten. Dus dan ging je naar een profiel en klikte je op Gebruikers berichten maar dan had je daar ook nog een zoekveld. Dus je typte een trefwoord in bijv. ex of de naam van het kind of de naam van het paard, en dan kwamen alle hits die je ooit daarover gepost had eruit.
Dat was pas een stalkersfunctie... Helaas een keer heel vuil tegen me gebruikt. Sindsdien kijk ik heel goed uit wat ik post.
Maar deze functie is sinds een jaar (?) gelukkig weg. Ben ik Bart heel dankbaar voor.
Szan schreef:Zelf heb ik het hierboven al stalkersfunctie genoemd, maar ik gebruik het toch echt heel erg vaak en dan om totaal andere redenen.
Hoe vaak er wel niet een interessant topic over een bepaalde ziekte, een bijzonder paardenverhaal of ander onderwerp voorbij komt.
In die gevallen zoek ik echt wel eens terug wat daar eerder over gezegd is, simpelweg omdat dat onderwerp bij dan boeit
Nayomie schreef:Nooit geweten dat mensen met nog geen 25 nuttige posts nog niet kunnen kijken in je berichten.