Reclame vivabox opent gewoon bij eroverheen scrollen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23

Reclame vivabox opent gewoon bij eroverheen scrollen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 20:51

Sinds gisteren heb ik op mijn iPhone op de 1 of andere manier elke keer een reclame voor vivabox staan die zomaar openspringt wanneer ik er overheen scroll. Ik bok altijd mobiel en heb nooit reclames die zomaar openen, dus het is niet dat ik er per ongeluk op klik ofzo. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Normaal heb ik (logischerwijs) ook bijna altijd reclame van dingen die met m'n Google geschiedenis overeenkomen, maar ik heb echt een grondige hekel aan concepten zoals de vivabox, dus deze keer was ik het echt niet :+

BartVB
Eigenaar

Re: Reclame vivabox opent gewoon bij eroverheen scrollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 20:58

Hmm, vreemd. Dat zou niet moeten gebeuren. Twee vragen:
- Ben je op dat moment ingelogd? (Niet ingelogde gebruikers krijgen net wat andere banners)
- Zou je een screenshot willen plaatsen? Screenshot kan je maken door tegelijkertijd de home- en aan/uit-knop in te duwen.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 21:04

Het is deze reclame: Afbeelding

Het is niet elke keer wanneer ik scroll, maar wanneer ik uit automatisme naar de onderkant van de pagina scroll om weer op 'eigen berichten' te klikken, krijg ik vaak ineens een pop-up van die site. Doordat het niet elke keer is ga ik aan mezelf twijfelen, maar ik druk er zeker niet doelbewust op.

Ik ben dan inderdaad gewoon ingelogd!

BartVB
Eigenaar

Re: Reclame vivabox opent gewoon bij eroverheen scrollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 21:08

Raar :?
Kan je ook een screenshot maken van de popup? Die banner zou geen popup of wat dan ook moeten geven. Je gaat hoogstens naar de site van Vivabox als je op de banner klikt.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 21:20

Ja dat is het ook gewoon, de homepage van vivabox opent dan! Ik had het niet zo duidelijk verwoord, sorry :).

Maar dus ook wanneer ik per ongeluk net iets langer blijf hangen op het scherm, waar dat normaal bij iPhone mooi gefilterd wordt en je dus geen 'klik' hebt. Anders zou ik op Facebook bijna elke voorbijkomende post ook liken, want daar blijf ik ook wel eens wat langer bij iets staan. Als ik op bokt bij de 'plaatsen' knop gewoon ook blijf staan, gaat die ook niet spontaan mijn bericht al plaatsen.

De reclame lijkt gewoon overgevoelig ofzo, maar ik hoop stiekem dus gewoon dat ik morgen weer een andere reclame krijg dan haha :)!