Dit snap ik niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

idje

Dit snap ik niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 23:48

Naar aanleiding van dit VOORPAGINAnieuws topichttp://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1817544, moet ik toch echt bekennen dat ik nu helemaal niks meer van het boktbeleid begrijp.

Sammie plaatst op de voorpagina een bericht over het tegengaan van het mishandelen van Tennysee Walking Horses met een link naar dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=161&t=1817537met de mededeling dat je daar mag reageren.
Ook bevat het bericht op de voorpagina een link naar een artikel,die ook in het tweede topic (van Noahd) voorkomt, met de mededeling dat dit artikel een schokkend filmpje bevat.

Vervolgens sluit mod RianneH het topic omdat het plaatsen van dergelijke links naar dit soort filmpjes verboden zou zijn.

Kan iemand me hier de logica van uitleggen?

Ik snap het echt niet.

Hopke89

Re: Dit snap ik niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:11

Ik zou zeggen, stuur RianneH een pb of het voor je uitgelegd kan worden. Ik volg het betreffend nieuws niet dus kan het niet voor je uitleggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:15

Kan zijn dat er gewoon een miscommunicatie heeft plaatsgevonden.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 00:21

Zou kunnen, maar het komt gewoon heel vreemd over.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:28

Je had me gerust een PB mogen sturen hoor.
Zoals in het topic staat, is het slotje er ter overleg. Dat betekend dat het geen permanent slotje is maar dat ik het topic heb gesloten om te overleggen over het verloop en de aanpak. Want hoewel het onderwerp interessant is, zijn filmpjes van dierenmishandeling niet toegestaan. Juist omdat er ook nog een voorpagina topic gebaseerd is op dit bericht is het niet zo'n gemakkelijke kwestie. Daarover zijn we in overleg. Helaas kan ik daar vanavond nog niet iets over doorhakken.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 00:58

Bedankt voor je uitleg, en ik had ook echt wel gezien dat het een overlegslotje betreft (die in verreweg de meeste gevallen definifief worden).

Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat in dit geval de ene teamie de andere min of meer afvalt.
Persoonlijk heb ik daar moeite mee.
En er IS eigenlijk geen filmpje geplaatst, er is een link naar een artikel geplaatst waarbij dat artikel een link naar het filmpje .

Dus ja........

Edit:
Overigens zal ik vragen en meningen over zoiets nooit per pb doen.
Ik hou van openheid.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:13

En zo leert de rest van bokt er ook nog wat van. Thnx!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:48

Rianne, waarom kies je er dan voor om eerst te hamdelen en daarna te overleggen ipv amdersom? Want dan had nu iedereen gewoon kunnen reageren en jullie kunnen overleggen hoe en wat. Het topic had nu ook niet de intentie om uit de hand te lopen op dit moment. En zeker omdaf Sammie er naar doorverwijzen lijkt mij dat het beter andersom had kunnen gebeuren.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 16:44

Kijk Ladybird, dat bedoel ik nou.

Casmihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 16:51

Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op TS, maar je kan ook ''open'' zijn via PB.. Dit soort dingen interesseert eigenlijk bijna niemand denk ik, dus is het best onnodig geweest om hier een topic over te maken.

(al ben ik het verder wel met je vraag eens, begrijp me niet verkeerd)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 00:32

Om te beginnen een excuus dat het zo lang heeft geduurd.
Dit is mede omdat het nogal een lastige kwestie is. Ik heb het topic in eerste instantie op slot gezet omdat de openingspost onvoldoende informatie gaf over het bericht, er werd een link geplaatst met een enkele zin erbij. In combinatie met het filmpje van duidelijke dierenmishandeling is een dergelijk topic niet toe gestaan. Dan verwees er nog het voorpagina bericht naar dit topic. Dat laatste maakte het overleg uitgebreider en lastiger, omdat er in de link nog wel steeds dierenmishandeling wordt getoond.

De vraag was dus of de waarde van het artikel, het uitgebreidere voorpagina bericht en de duidelijke waarschuwing dit topic wel toegestaan maakt.
We hebben besloten dat dit het geval is. Daarom is het slotje verwijderd. Dat heeft niets te maken met het afvallen van collega's, hooguit een andere kijk op topic's.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 00:38

Casmihra schreef:
Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op TS, maar je kan ook ''open'' zijn via PB.. Dit soort dingen interesseert eigenlijk bijna niemand denk ik, dus is het best onnodig geweest om hier een topic over te maken.

(al ben ik het verder wel met je vraag eens, begrijp me niet verkeerd)

Het interesseert mij wel.
ik heb de betreffende moderator ook een PB gestuurd, ik vind het namelijk belachelijk dat dit topic gesloten werd.
ik ben blij dat het weer open is.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-14 00:56

Allereerst,

Bedankt RianneH voor je nette post.
Vriendelijk van je om deze beslissing zelf in dit topic te melden.
Dit wordt gewaardeerd.

@ Casmirha, ik moest eigenlijk wel lachen om je post.
Alsof je bang was dat ik hoogst persoonlijk door de WIFI zou vliegen om je wat aan te doen, omdat je een andere mening over het nut van dit topic hebt.
Nou, dat gevaar is nul komma nul hoor.
Ieder zijn eigen mening ;).
Natuurlijk kun je open zijn in een PB, maar dat heeft niks met openheid van zaken te maken.
Daarom PB ik niet in dit soort zaken.
Tja, en of een topic interessant, nodig en/of zinvol is, dat is ook heeeel persoonlijk.

En zoals de posten van Electra63 en polly bewijzen (dank daarvoor), ik ben dus niet de enige die hier vraagtekens bij zette en er zijn vast nog wel zwijgende bokkers die hier ook hun wenkbrauwen bij hebben opgetrokken.

Nou ja, het is nu opgelost en dat is het voornaamste.