Slotje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nudion

Slotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 00:39

Mag ik een slotje op mijn topic?
Laatst bijgewerkt door Nudion op 18-11-14 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Slotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:41

Dan moet je even temmen op je topic :) het is niet de bedoeling om dat aan te gaan vragen op forumzaken :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:44

Daarbij is t onzin om d'r n slotje op te gooien als mevrouw d'r zin niet krijgt...
Dan kan iedereen het wel doen

Nudion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 00:47

Ladybird schreef:
Dan moet je even temmen op je topic :) het is niet de bedoeling om dat aan te gaan vragen op forumzaken :)

Dat heb ik al een aantal keren gedaan, maar tot op heden is er nog niets gebeurd vandaar dat ik dacht dat ik misschien wat fout deed.

Nudion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 00:48

Gentlegiant schreef:
Daarbij is t onzin om d'r n slotje op te gooien als mevrouw d'r zin niet krijgt...
Dan kan iedereen het wel doen

Kun jij me niet gewoon met rust laten?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:49

Als je je topic niet meer wil volgen kun je het beste niet meer kijken en niet meer reageren. Dan houden de reacties vanzelf op en zakt het topic weg.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:51

Slotje wordt niet automatisch gezet omdat jij erom vraagt, de mods beoordelen of er een goede reden is om het topic op slot te gooien, zo niet blijft het gewoon open en kan je beter Vjestagirl's raad opvolgen!

Nudion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 00:53

zigranta schreef:
Slotje wordt niet automatisch gezet omdat jij erom vraagt, de mods beoordelen of er een goede reden is om het topic op slot te gooien, zo niet blijft het gewoon open en kan je beter Vjestagirl's raad opvolgen!

Oké dankjewel!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:10

Graag gedaan

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 08:41

Nudion schreef:
Ladybird schreef:

Dat heb ik al een aantal keren gedaan, maar tot op heden is er nog niets gebeurd vandaar dat ik dacht dat ik misschien wat fout deed.

Modjes hebben naast bokt meestal een leven ;) verder zullen ze nog wel even moeten overleggen wat ze met je topic doen enzo

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 11:06

Nudion schreef:
Ladybird schreef:

Als je rechtsboven op het envelopje klikt (dus naar je Priveberichten gaat), staat er links in het kolom (boven 'Bericht kleuren') 'Tip Een Mod'. Als je daar op klikt kun je weer links in het kolom klikken op 'open meldingen' en 'gesloten meldingen'. Als jouw tem is behandeld, staat hij bij de gesloten meldingen en anders staan ze nog bij open. Als je daar even kijkt wat het antwoord op jouw tem is dan zie je gelijk welke acties je verder kunt ondernemen of wat het antwoord op jouw vraag is. :)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:08

Dreamy schreef:
Nudion schreef:
Ladybird schreef:

Als je rechtsboven op het envelopje klikt (dus naar je Priveberichten gaat), staat er links in het kolom (boven 'Bericht kleuren') 'Tip Een Mod'. Als je daar op klikt kun je weer links in het kolom klikken op 'open meldingen' en 'gesloten meldingen'. Als jouw tem is behandeld, staat hij bij de gesloten meldingen en anders staan ze nog bij open. Als je daar even kijkt wat het antwoord op jouw tem is dan zie je gelijk welke acties je verder kunt ondernemen of wat het antwoord op jouw vraag is. :)

Omdat hier een duidelijk antwoord staat over hoe het voor ons als moderators de meest fijne manier is om om een slotje te vragen zet ik alvast een slotje op dit topic.
Wij zijn bezig met je andere topic, je zult zo snel mogelijk van ons horen.