Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nudion schreef:Ladybird schreef:Dan moet je even temmen op je topichet is niet de bedoeling om dat aan te gaan vragen op forumzaken
Dat heb ik al een aantal keren gedaan, maar tot op heden is er nog niets gebeurd vandaar dat ik dacht dat ik misschien wat fout deed.
Nudion schreef:Ladybird schreef:Dan moet je even temmen op je topichet is niet de bedoeling om dat aan te gaan vragen op forumzaken
Dat heb ik al een aantal keren gedaan, maar tot op heden is er nog niets gebeurd vandaar dat ik dacht dat ik misschien wat fout deed.
Dreamy schreef:Nudion schreef:Ladybird schreef:Dan moet je even temmen op je topichet is niet de bedoeling om dat aan te gaan vragen op forumzaken
Als je rechtsboven op het envelopje klikt (dus naar je Priveberichten gaat), staat er links in het kolom (boven 'Bericht kleuren') 'Tip Een Mod'. Als je daar op klikt kun je weer links in het kolom klikken op 'open meldingen' en 'gesloten meldingen'. Als jouw tem is behandeld, staat hij bij de gesloten meldingen en anders staan ze nog bij open. Als je daar even kijkt wat het antwoord op jouw tem is dan zie je gelijk welke acties je verder kunt ondernemen of wat het antwoord op jouw vraag is.