nieuw op bokt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoyceB90

nieuw op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 22:47

Hoi allemaal!
Ik wil mezelf even voorstellen!
Ik ben Joyce 24 jaar, en heb mijn hele leven al paarden. Ik heb toen ik 2 jaar was mijn eerste shet gekregen en toen ik 6 werd mijn eerste pony die is 30 jaar oud geworden en op mijn 21ste heb ik een paard gekocht die ik nu nog heb. Daar hadden we een shetje bij die 2 weken geleden helaas is overleden aan koliek.. Mijn paard was helemaal van slag en sinds vandaag hebben we er een shetje van 2,5 jaar bij gekocht.

zo dat was even kort over mezelf, ik hoop zo wat van jullie over vanalles wat te leren!
/3 :D

JoseMichelle

Re: nieuw op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 03:13

hoi hoi joyce

wat zielig verhaaltje gelijk over je setje. gelukkig heb jij er nu wel weer een droppie bij. ze worden zo lekker wollig in de winter. ik ben sinds vandaag nieuw op bokt en probeer het nog een beetje te snappen de ene keer kan je wel op een bericht reageren de andere keer niet. hahaha maar dit keer lukt het hopelijk.

ik ben jose 25 jaar ben zolang ik mij kan herinneren al in omgang met paarden. heb veel geleerd over paarden en taal sinds ik bij ruitercentrum het fjordenpaard kom in Een Drenthe.

vroeger kwam ik hier op kamp en nu begeleid ik daar in de zomer ponykampen.

ook leer ik heel veel van mijn eigen paardje Rivaal en van de mensen op de stal waar ik nu sta. Stal van Laar in Schaarsbergen Arnhem.

gr jose

suusje0607

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 02:44

Welkom en veel plezier! :)

JoyceB90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 14:25

hoi *D
leuk dat jullie reageren!

ik ben ook nog niet zo thuis hier op het forum haha maar hopelijk kom dat goed!