Hoe verander ik de openingspost?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nudion

Hoe verander ik de openingspost?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 13:18

De titel spreekt voor zich.

Paisano

Re: Hoe verander ik de openingspost?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:19

Door op "wijzigen" te klikken, deze knop vindt je onder je bericht. Maar dit kan maar 45 minuten na posten :)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:20

Hoe oud is je topic? Na een 45 min(?) kun je je op niet meer bewerken

Anders gewoon op wijzigen klikken ;)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:21

Niet. Als de reacties je niet aanstaan, omdat ze je niet aan staan. Dan is dat pech. Dan had je geen topic moeten gaan openen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:38

Waarschijnlijk is dit berichtje niet meer zo van toepassing maar misschien wel handig voor een volgende keer.
Binnen 45 na het openen van je topic kun je je topic wijzigen door rechtsonder bij je openingspost op 'wijzig' te drukken.
Mocht de 45 minuten verlopen zijn en er moet écht iets aangepast worden, kun je gebruik maken van de rode uitroepteken rechtsonder van je bericht of een mail sturen naar een moderator met een motivatie waarom het aangepast moet worden. Uitsluitend enkel goede redenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:42

Hoezo, wil je 'm weghalen :D

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:56

Nayomie schreef:
Waarschijnlijk is dit berichtje niet meer zo van toepassing maar misschien wel handig voor een volgende keer.
Binnen 45 na het openen van je topic kun je je topic wijzigen door rechtsonder bij je openingspost op 'wijzig' te drukken.
Mocht de 45 minuten verlopen zijn en er moet écht iets aangepast worden, kun je gebruik maken van de rode uitroepteken rechtsonder van je bericht of een mail sturen naar een moderator met een motivatie waarom het aangepast moet worden. Uitsluitend enkel goede redenen.

En wat mij betreft mogen ze die knop bij het openen van een topic verwijderen. Hoevaak een topic wel niet leeg gehaald wordt, als de antwoorden niet naar de zin zijn van de topicstarter. Is heel irritant.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:59

FriesWytske schreef:
Nayomie schreef:

En wat mij betreft mogen ze die knop bij het openen van een topic verwijderen. Hoevaak een topic wel niet leeg gehaald wordt, als de antwoorden niet naar de zin zijn van de topicstarter. Is heel irritant.

Het is maar net wat je irritant vindt. Je zou ook die topics kunnen skippen, je verandert er immers niets aan. Voor sommige typfouten is het handig, of dat achteraf de foto's niet blijken te werken, net verkeerde code, of per ongeluk een deel van de code verwijderen. Zulke kleine dingetjes, is het handig voor en kan veel verwarring voorkomen soms. :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:06

Dan heb je ze dus al geopend. Is hier op FZ ook een topic over, van meer mensen die dat behoorlijk irritant vinden.

Nudion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 16:19

FriesWytske schreef:
Niet. Als de reacties je niet aanstaan, omdat ze je niet aan staan. Dan is dat pech. Dan had je geen topic moeten gaan openen.

Ik kan heel goed voor mezelf spreken hoor, hoef jij niet te doen vriendin.

Nudion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 16:19

Bizzybijtje schreef:
Hoezo, wil je 'm weghalen :D

Niet weghalen, veranderen.

Nudion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 16:20

Nayomie schreef:

Oke bedankt! Ook onhandig eigenlijk.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:08

Ik vind het juist helemaal moet onhandig! Zo voorkom je dat de OP steeds aangepast word. Alleen de eerste 45 min is handog om iets toe te voegen of te verbeteren. Als je daarna nog iets wil kun je het ja altijd nog gewoon in het topic zetten?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:30

Nudion schreef:
FriesWytske schreef:

Ik kan heel goed voor mezelf spreken hoor, hoef jij niet te doen vriendin.

Kun je ook nog eens normaal reageren. Zou eens hard aan jezelf gaan werken. Als je zo ook in de praktijk bent. Ben ik blij dat ik je niet ken.

Nudion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 00:56

FriesWytske schreef:
Kun je ook nog eens normaal reageren. Zou eens hard aan jezelf gaan werken. Als je zo ook in de praktijk bent. Ben ik blij dat ik je niet ken.

Waarom oordeel je dan over me?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:35

Pas vier dagen op bokt en nu al vetes :')

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:41

Tja, als je steeds zo reageert krijg je deze reacties terug, ts.

Dat denkt zij, Cinderella. Je zou voor de aardigheid haar topic over stalling eens moeten lezen. Vind ze ook dat iedereen tegen haar is.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:49

Je kan een mod een pb doen of ze de OP kunnen aanpassen. Dat jij tekst naar hun stuurt en zij het erin zetten. Heb ik ook gedaan een keer.