Waar gaat het fout?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Waar gaat het fout?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 22:15

Wie o wie kan mij helpen.

Zoals je op mijn profiel kan zien loopt het niet zoals het moet, maar ik heb bij de codes gekeken en is niks mis. Wat ik vooral raar vind ik dat alles vetgedrukt is, maar ik kan zo 1-2-3 geen code vinden die dit mogelijk maakt. Alles is toch netjes afgesloten met [/ b] ?

http://i.imgur.com/xwxa6O8.png

Wie o wie kan mijn fout herkennen? *\o/*

Edit: bijna al mijn foto's doen dit en ik ben niet in het paardengedeelte geweest :=

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:17

Volgensmij is alles inderdaad netjes afgelopen met [/b], maar als ik je profiel aan klik doen sommige foto's het niet, je ziet de link staan, maar niet de foto zelf.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 22:18

Ja precies. Dat die linkjes al vetgedrukt zijn verbaas ik mij al over maar dat de linkje van het ene op het andere moment niet meer werken vind ik ook al merkwaardig. Eerder op de dag deden die nog braaf hun werk. :=
Alles bij persoonlijk gedeelte is vetgedrukt, alleen heb daar dus geen codes gebruikt.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:23

Doe de [ b] eens na [ center] ..
(dus bij 'mijn favo bezigheid')
Kijken of dat helpt :+

zonnebloem18

Re: Waar gaat het fout?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:25

Wat Dreamy zegt :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 22:27

Ah kijk, het vetgedrukte is nu wel weg :D
Maar, nu die afbeeldingen nog. Die waren vanmiddag zelfs nog niet zo. Na mijn aanpassing (toevoegen van liedjes en bands) doen zij het niet meer.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:32

Allereerst is Imageshack de laatste tijd erg lastig. Ze hebben allerlei dingen veranderd waardoor dingen die eerst foto's waren, nu ineens een webpagina doorgeven. Als jij wat opslaat, probeert het forum de plaatjes op te halen en de afmetingen te bepalen. Dat lukt nu dus niet meer, omdat het geen afbeeldingen meer zijn.

(En de kans is vrij groot dat jij dus tot vanochtend wel de afbeeldingen zag, omdat die nog in je cache stonden, maar andere bezoekers van je profiel al een tijdje langer geen foto's meer zagen.)

Daarnaast is er iets veranderd in de [img]-tag, en dat stuurt toch wat meer dingen in de war dan gehoopt. Na het weekend zullen we er zeker naar kijken hoe dat precies kan. Ze zijn zo te zien nu niet meer dikgedrukt trouwens. Ik weet niet of jij in de tussentijd nog iets hebt geprobeerd?

Edit: ah, je hebt inderdaad nog iets aangepast.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 22:37

Jup, maar dat was enkel een toevoeging. Lijkt me los van het fijn dat iets aangepast is.
Ik upload via www.glitterfoto.nl, die automatisch naar Imageshack leidt. Ik heb laatste tijd nog wat complimenten over de tekeningen dus die schenen prima te werken. Het typerende was, dat dit 'incident' na het toevoegen van mijn tekst gebeurde.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:40

Nayomie schreef:
Jup, maar dat was enkel een toevoeging. Lijkt me los van het fijn dat iets aangepast is.

Op het moment dat jij iets aanpast, al is het maar een d/t-foutje, gaat 'ie de hele tekst opnieuw omzetten van bbcode (dus de vierkante haken) naar de uiteindelijke variant (html.) En daarbij worden dus opnieuw de plaatjes een keer opgehaald om te kijken naar de maten. Als de plaatjes dan dus niet werken, gaat het fout.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 22:42

*zakt door de grond*. Betekent dit dat ik mijn afbeeldingen opnieuw moet gaan uploaden? -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 03:28

Ik zie overigens net ook dat die tumblr dingen niet werken. Die zijn niet met imageshack geüpload. Ik denk dat het wel komt door de bbcode komt, persoonlijk. :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:38

Nayomie zou je je profiel even opnieuw willen aanpassen? Je hoeft niets te veranderen, maar dan kan hij je profiel even herladen, dan zou het nu wel moeten werken.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:48

Je zou ze ook kunnen uploaden op tinypic . Als je een account aan maakt kan je er 5 tegelijk uploaden.
Je moet inderdaad zo als Dreamy zegt wel goed opletten of je de codes wel op de juiste pek hebt staan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 12:51

Alsjeblieft geen tinypic, als ik iets vreselijk vind werken is het tinypic wel. :o

Het werkt inderdaad weer. Top, thanks!