Ik merkte dat ik weer zichtbare foto's tegen kom in quotes. Ook passen foto's niet helemaal op het scherm. Ik moet dan zo veel uitzoomen om de hele foto te zien dat ik het nauwelijks nog kan lezen. Ik kan helemaal opzij scrollen of dus uitzoomen om ook de rechter kant van de foto te zien.
Ik zit op iPad. Ik weet niet of dit eerder ook was aangezien ik 4 dagen niet via iPad heb gebokt.
Ik zie het, ik heb het zelf ook op mijn laptop. Er was vandaag een ander topic waarin we dit tegenkwamen en we dachten dat het opgelost was, maar ik ga het weer even doorgeven aan Shadow0.
Kaus
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-14 00:19
Ik heb ook een printscreen van de foto in quote, maar wat ik al eens in een eerder topic heb aangegeven (waar geen reacties op kwamen) kan ik maar 1 keer een foto verkleinen via bokt, daarna pakt ie steeds dezelfde foto. Zelfs op incognito mode...
Als het goed is, is het quote probleem nu opgelost. Iig voor nieuwe posts. Dank voor het melden!
Moet nog even kijken naar het probleem met verkleinen maar grote kans dat ik dat laat voor wat het is omdat het verkleinen al zit ingebouwd in de Bokt upload.