Pony gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xkakieeeee

Pony gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 18:22

Hallo allemaal!
ongeveer 2 weken geleden is er een pony van onze manege meegegaan naar de paardenmarkt. ik was echt dol op deze pony en ik wil graag weten waar hij terecht is gekomen..! heeft iemand hem gezien of weet iemand waar hij is? hier volgen een aantal foto's van hem. bij ons op de manege heette hij Chester, op manege Lansbergen, vlakbij Rotterdam in Zuid-Holland :)

Afbeelding

Ik hoop dat we hem kunnen vinden! Alvast bedankt! :(
Laatst bijgewerkt door xkakieeeee op 13-11-14 18:31, in het totaal 4 keer bewerkt

manumol

Re: Pony gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 18:23

Hoi hoi, je foto's doen het niet ;)

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 18:24

Je foto's doen het niet, misschien is het handig om de manege naam er bij te zette

xkakieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 18:25

Nee ik zag het van mijn foto's, hoe kan ik dit veranderen?

xkakieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 18:31

Ik heb een link geplaatst van mijn facebook pagina, hier kun je de laatste paar foto's bekijken, dat is hem...

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:44

Hallo en Welkom op Bokt! Voor de zoektocht naar of je lieverd goed terecht is gekomen, kun je een berichtje plaatsen op [OV] Opsporing verzocht.

Ook voor het plaatsen van foto's wil je graag een tip meegeven. Je kunt deze namelijk makkelijk plaatsen als je hem eerst upload via photobucket of imageshack ofzo. Je vindt dan een link die je tussen [img]en[/img] kunt plaatsen. Als je dan op verzenden drukt, zie je een foto staan.

Hoop dat je je lievelingetje nog eens weer kunt zien.

xkakieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 23:20

JPitty schreef:
Hallo en Welkom op Bokt! Voor de zoektocht naar of je lieverd goed terecht is gekomen, kun je een berichtje plaatsen op [OV] Opsporing verzocht.

Ook voor het plaatsen van foto's wil je graag een tip meegeven. Je kunt deze namelijk makkelijk plaatsen als je hem eerst upload via photobucket of imageshack ofzo. Je vindt dan een link die je tussen [ [url=en]Afbeelding[/url] ] kunt plaatsen. Als je dan op verzenden drukt, zie je een foto staan.

Hoop dat je je lievelingetje nog eens weer kunt zien.

okee heeeel erg bedankt! ik heb het gelijk geprobeerd! ik hoop ook heel erg dat ik hem vind en bedankt voor je hulp!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 12:39

Hier hoort je topic niet thuis; je mag een nieuw topic openen op het subforum OV, maar lees daar wel eerst goed de regels door zodat je topic daaraan voldoet! :)

Hier een slotje.