Tem melding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Tem melding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 11:05

Hallo!

Ik Tem vaak topics als ik zie dat ze niet goed staan of dat ze niet toegestaan zijn. Net zat ik eens door mijn lijst te kijken van gesloten meldingen. Daar is allemaal netjes op geantwoord. Wat ik jammer vind is dat ik geen melding krijg als de tem gesloten wordt en er commentaar aan toegevoegd wordt. Ik zie net een tem waar ik eigenlijk nog op had willen reageren maar die is al zodanig oud dat het niet meer nodig was :P

Kan je instellen dat als de tem gesloten wordt, dat je dan een melding krijgt?

Alvast bedankt :D

zonnebloem18

Re: Tem melding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:10

Dat is nu in elk geval niet mogelijk, bij een reactie op een tem die nog niet gesloten is krijg je wel een melding.
De regel is in principe dat we gewoon even netjes reageren ondanks dat de temmer daar vaak niet eens om vraagt, fijn te horen dat dat goed gaat.

Ik ga even navragen of het technisch mogelijk is de melding ook zichtbaar te maken als de tem gesloten is.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 12:44

Ik ben voor! Soms ben ik niet zeker of mijn TEM klopt, maar dan vergeet ik soms te kijken of een mod al gereageerd heeft, dus een melding zou wel handig zijn :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 15:28

Shadow gaat even kijken hoe moeilijk het is om de melding 'er is een vraag over je tem 'om te bouwen naar 'er is een reactie op je tem.
Het is op dit moment nog niet zo dat je dan direct naar de betreffende tem gestuurd word in het geval dat er meer open staan, maar je gaat wel meteen naar het tem overzicht.

Verder liet ze me weten dat het verbeteren en veranderen van het temsysteem na het uitrollen van de Bokt Upload op het programma staat.

Tot die tijd kan je de tems bekijken door op je gebruikersnaam rechtsboven te klikken, te kiezen voor instellingen en dan links in het menu op Tip een Mod te klikken. Daar staan de open en gesloten tems.
ucp.php?i=195