Hier een berichtje van mij (Mireille) en mijn twee toppers

Ik ben Mireille ben 26 jaar, bijna 11 jaar samen met mijn vriend waarvan 5 samenwonend

Ik begon al vroeg (6/7 jaar oud) met paardrijden dat stopte toen ik verkering kreeg met mijn mannetje (want dan zijn jongens wel ERG leuk) heb het tussen door nog wel geprobeerd want het bleef me trekken maar ik kon het niet combineren met school en vriendje lief.
Maar uiteindelijk werd ik toch weer besmet met het 'welbekende' paardenvirus toen ik met mijn (nieuwe) stiefzusje mee ging naar haar paarden, ze had een leuk dravertje (Nana W) en een lieve shetlander (bart) om het langzaam aan te proberen heb ik toen mijn kleine Suus(je)

De afspraak was (met mijn vriend) dat als k het na 1 jaar nog zo leuk zou vinden dat k dan langzaam mocht gaan kijken voor een paard.
Ik was net nieuw hier, omdat ik opzoek was naar een zadel (voor Nana) en toen gebeurde het!
Ik kwam mijn 2e grote liefde tegen: SILVER

er gingen twee weken vol slapen lozen nachten over heen.. want k kreeg hem niet uit mijn hoofd.
Dus maar de stoute schoenen aangetrokken en langs gegaan.
Jullie raden het al: Verkocht

En die zei (na 2 dagen) dat ik hem mocht ophalen want hij werd helemaal knetter gek van me

Silver is niet veel later naar me toe gekomen en ondanks dat we elke dag weer bij leren en elkaar steeds beter leren kennen kan ik Nooooit meer zonder!!
Verder hoop ik hier veel tips en info te krijgen en leer misschien nog wel leuke mensen kennen.
Groetjes Mireille, Suusje en Silver!!
p.s. een berichtje is altijd welkom en kijk eens op mijn profiel voor foto's van mijn toppers!!