welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:03

Ah ik had gehoopt dat er nog iets geplaatst was. Maar heb niks gemist dus.
Opvallend veel verhalen die uiteindelijk niet blijken te kloppen zeg!

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:12

xxCYNNxx schreef:
Zo die had het dan wel heel bont gemaakt dus. Meerdere gebande bokkers waarvan gewoon het profiel en berichten nog van te vinden zijn. Waarvan eentje die meerdere bokkers had opgelicht met dekjes.

Of stamt die Suleilitha (lekkere tongbreker zeg, die naam) nog uit een tijd dat bokt wel dingen/topics weghaalden? Geen idee namelijk hoe lang geleden dat topic is namelijk en of bokt dat ook ooit standaard gedaan heeft; profielen van gebande bokkers verwijderen

Ik weet het eigenlijk niet, het is niet zo heel lang geleden, jaar of 4 denk ik.
Er werd vrij vaag over gedaan toen maar wat ik ervan heb begrepen had ze het inderdaad wel erg bont gemaakt.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:15

Oh het hele gebeuren rondom KiWiKo, runningkawa e.a. zal ik ook nooit meer vergeten! (in de positieve zin vooral :') )

En natuurlijk de groep mods die in 1 keer werden afgedankt door bokt..

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:23

Batlow schreef:
Inney schreef:
Hoe is dat met nyc uiteindelijk afgelopen

Een dag nadat ze in 'new york zat', is ze compleet permanent geband. Ze had altijd wel van die sterke verhalen en veel bokkers begonnen te twijfelen



oh ja joh? haha grappig. Heb dat topic idd ook gelezen en geloofde er al direct niks van; hoe ze bv het al wilde aanpakken met zoonlief vertellen over de emigratie. En dat ze al meerdere malen daar al waren geweest, waarvan zelfs een keer 3 maanden achter elkaar. Dat terwijl zoontje al op de basisschool zat en geen enkele leerplichtambtenaar jou 3 maanden vrijstelling geeft van school. Hier in Nederland heb je tenslotte geen 3 maanden achter elkaar schoolvakantie.

En dat gedoe met een verkocht huis waar ze zogenaamd ineens uit moest.

Dat ze geband was heb ik niet eens mee gekregen, Maar zie ook bij dr berichten dat dat blijkbaar ook wel heel plotseling gebeurt is; heb dr laatste bericht in haar lijst namelijk nog wel gelezen in dat topic.


@anneliesdj 4jaar geleden is helaas nog net voor mjn bokt tijd. Jammer; ben nu eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:34

euhm
moyra en pebbles,
die jongen met die fries die gestolen was maar nooit bestond,
dat topic over de impact van de zon ( het nut van insmeren/ gevaar van huidkanker en moedervlekken? )
nog zo'n pony die gestolen was maar waarvan het opgezet was
die merrie die natuurlijk gedekt zou zijn, wond kreeg ingesprait met blauw spray en overleden in enkele minuten door slagaderlijke bloeding
en alle gewonden natuurlijk.

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:37

Een bokker die redelijk bij mij in de buurt woonde en toen een heel topic had dat ze haar paarden met bloed in de stal had aangetroffen alles ondergesmeerd etc. Moest wel door een mens gedaan zijn. Topic was op gegeven moment ook op slot/ verwijderd geloof ik, en tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wat daar precies gebeurd was of wat er van waar was.

Bokker (Marinus oid?) die toen vermoord was.

Topic van Dak idd en Pagella, de tinkers, allemaal zoals eerder genoemd.

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:38

Cinderella schreef:
Oh het hele gebeuren rondom KiWiKo, runningkawa e.a. zal ik ook nooit meer vergeten! (in de positieve zin vooral :') )

En natuurlijk de groep mods die in 1 keer werden afgedankt door bokt..

Hier heb ik van beide niks meegekregen :P
Is er nog een linkje naar het verhaal van runningkawa dan? Dat was altijd een bekende bokker maar heb helemaal niet meegekregen dat die er niet meer is?

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 02:11

anneliesdj schreef:
xxCYNNxx schreef:
Zo die had het dan wel heel bont gemaakt dus. Meerdere gebande bokkers waarvan gewoon het profiel en berichten nog van te vinden zijn. Waarvan eentje die meerdere bokkers had opgelicht met dekjes.

Of stamt die Suleilitha (lekkere tongbreker zeg, die naam) nog uit een tijd dat bokt wel dingen/topics weghaalden? Geen idee namelijk hoe lang geleden dat topic is namelijk en of bokt dat ook ooit standaard gedaan heeft; profielen van gebande bokkers verwijderen

Ik weet het eigenlijk niet, het is niet zo heel lang geleden, jaar of 4 denk ik.
Er werd vrij vaag over gedaan toen maar wat ik ervan heb begrepen had ze het inderdaad wel erg bont gemaakt.


Het hele verhaal van Sita/Suleilitha staat wel op Poetsplaats, hoewel dat topic alleen door geregistreerde leden gezien kan worden. Maar in ieder geval, alles wat ze ooit over Judd vertelde en haar man Sjoerd was gelogen. Haar Judd en Sjoerd bestonden niet.

Warboel
Berichten: 14690
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 07:49

Judd bestaat niet -O- nouja zeg.

Boel bekende verhalen hier.
Weet ook nog een bokker waarvan haar huis afgebrand was.
Vlak daarvoor hadden wij brand in de schuur gehad en daar was ik enorm verdrietig en bang van. Toen kwam haar topic en besefte ik mij direct dat we enorm geluk gehad hebben, en dat het maar de schuur was. Topic heette ook "mijn huis is vannacht afgebrand" geloof ik. Vreselijk vond ik dat voor haar. Zal me ook altijd bijblijven.

Edit: topic gevonden [LZP] Ons huis is vannacht afgebrand

Qwillion

Berichten: 1060
Geregistreerd: 22-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 08:45


Jolien87

Berichten: 17468
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 09:13

Een heel recent verhaal over die bokker die bij haar moeder woonde, uit huis is vertrokken en met hulp van een heleboel bokkers een huurwoning kreeg en een baan. Uiteindelijk bleek het verhaal aan alle kanten te rammelen.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 09:49

Jolien87 schreef:
Een heel recent verhaal over die bokker die bij haar moeder woonde, uit huis is vertrokken en met hulp van een heleboel bokkers een huurwoning kreeg en een baan. Uiteindelijk bleek het verhaal aan alle kanten te rammelen.


Ooh die ken ik niet :(

Veel verhalen ken ik wel maar heb ik niet dusdanig meegekregen dat ik ze mij herinner.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16244
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 09:51

Mij staat het verhaal van bokker silby nog bij. (Als het goed is)
Ze had haar paarden verloren aan een blikseminslag.

En de halflinger Alvaro natuurlijk.

Iris82

Berichten: 39853
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 09:56

Te rammelen. :(
Dat is ff heel mooi klote zeg.... Dat heb ik ook weer niet meegekregen.
Behalve dat ik zo gelukkig werd van alle lieve Bokkers.

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:00

LadyMadonna schreef:
Dat dorine in drie pagina's maar drie x genoemd wordt zegt mij 2 dingen: bokt is te groot, ik wordt oud...
Y;(


Ik ben misschien niet zo oud, maar met het eerste ben ik het zeker eens...
Bokt is te groot geworden..

Het enige wat mij altijd bij zal blijven is de dag dat bokt zwart werd voor Dorine..
En de Dorine-dag die daarvoor nog werd georganiseerd..
Ik krijg weer kippenvel!

[LZP] Dorine gedenkboek....

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:11

Warboel schreef:
Dat verhaal van Jud/Jut, de levensgevaarlijke verknipte vos ruin of hengst van... Uhm... Weet niet meer precies wie.. volgens mij is die bokker nu geband. Iets met de S :+ dacht ik. Ik was toen net actief op Bokt en het zal mij denk ik altijd bij blijven. Ze had toen ook een foto geplaatst. Weet nog dat ze amper bij 'm in de wei kon om een emmer eten neer te zetten zo staatsgevaarlijk als dat dier was. Volgens mij heeft ze er toen nog best wel wat van weten te maken.


het blijkt dat diegene alles bij elkaar gelogen heeft, Jud heeft nooit bestaan

Iris82

Berichten: 39853
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:15

Femke_L schreef:
LadyMadonna schreef:
Dat dorine in drie pagina's maar drie x genoemd wordt zegt mij 2 dingen: bokt is te groot, ik wordt oud...
Y;(


Ik ben misschien niet zo oud, maar met het eerste ben ik het zeker eens...
Bokt is te groot geworden..

Het enige wat mij altijd bij zal blijven is de dag dat bokt zwart werd voor Dorine..
En de Dorine-dag die daarvoor nog werd georganiseerd..
Ik krijg weer kippenvel!

[LZP] Dorine gedenkboek....


Ik denk dat dit niets te maken heeft met te groot of te oud.
Het is 11 jaar geleden gebeurd. Hoeveel mensen zaten er toen op Bokt die nu ook nog heel actief zijn op Bokt. Niet meer zo veel zo te lezen...

Jolien87

Berichten: 17468
Geregistreerd: 27-08-06

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:17

Ik was ook nog niet actief toen Dorine overleed. Het moet wel een heel bijzonder iemand zijn geweest dat ze zoveel betekende voor Bokt. Mag ik vragen wat er met haar aan de hand was?

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:19

Het verhaal van het meisje van 2 dat opeens niet goed werd blauwe plekken kreeg en door een bacterie ledenmaten afstierven.
Ben inmiddels zelf mama en denk veel/vaak aan dat verhaal.
Vooral: hoe gaat het nu met der

Iris82

Berichten: 39853
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:19

blokje schreef:
Het verhaal van het meisje van 2 dat opeens niet goed werd blauwe plekken kreeg en door een bacterie ledenmaten afstierven.
Ben inmiddels zelf mama en denk veel/vaak aan dat verhaal.
Vooral: hoe gaat het nu met der


Ohhh.... :=
Dat verhaal ken ik helemaal niet. Vreselijk....

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:21

11 jaar geleden was ik 7.. Maar ik ken het verhaal in de grote lijnen, heb het ooit eens opgezocht omdat ik het wel vaker voorbij zag komen. Heel indrukwekkend :j

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:22

Ik weet der naam niet meer.
Was een dubbele naam. Echt horror dat verhaal.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:22

Of de bokker met die tweeling waarvan er 1 ziek was, dat meisje was ook heel klein... goh hoe heet ze ook alweer. Die plaatste ook zulke schattige foto's!

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:33


blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:39