Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Off topic en oneliners Zorg dat je antwoord in een topic relevant is voor het onderwerp van het topic. Off-topic reacties zijn vervelend voor de persoon die het topic gestart is. Als je wat kwijt wilt aan de topicstarter wat niet met het onderwerp te maken heeft, kun je beter een pb sturen. Ook 'oneliners' ("Cool!" "Mooi!" "Ja, ik ook") worden niet op prijs gesteld. Reacties met alleen smiley's () zijn vaak voor meerledige uitleg vatbaar en daarom niet toegestaan. Reacties om het topic opgenomen te krijgen in je lijst met eigen berichten (stipjesreacties) zijn niet nodig: gebruik hiervoor de stipjesfunctie.
Blijheid schreef:Maar als je temt op een dergelijke reactie, krijgt degene op wiens bericht je temt dan ook de uitleg dat er gewoon een 'stipjesknopje' is, en dat hij/zij dat kan gebruiken in het vervolg? Want anders komt diegene er nooit achter en blijf je aan het temmen
Shadow0 schreef:Finliox, dat kan ook in het topic zelf, bovenaan:
[ Afbeelding ]
Een knop bij het snel-reageren zou een overweging kunnen zijn. Al is het ook weer erg gevaarlijk om steeds meer knoppen toe te voegen - het geheel wordt er weer onoverzichtelijker van. Ga ik even overleggen
Dreamy schreef:Blijheid schreef:Maar als je temt op een dergelijke reactie, krijgt degene op wiens bericht je temt dan ook de uitleg dat er gewoon een 'stipjesknopje' is, en dat hij/zij dat kan gebruiken in het vervolg? Want anders komt diegene er nooit achter en blijf je aan het temmen
Diegene krijgt inderdaad een verwijzing naar de regels en de quote die Mars hierboven post. Daarin staat ook weer de link met uitleg over de stipjesfunctie
Shadow0 schreef:Finliox, dat kan ook in het topic zelf, bovenaan:
[ Afbeelding ]
Een knop bij het snel-reageren zou een overweging kunnen zijn. Al is het ook weer erg gevaarlijk om steeds meer knoppen toe te voegen - het geheel wordt er weer onoverzichtelijker van. Ga ik even overleggen
Slina schreef:Ik kwam er na een jaar achter dat je een 'stipje' kon plaatsen
Maar voor die tijd verzond ik dan wel een nuttige opmerking om het topic te volgen.