Hoe lang een TEM open?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Hoe lang een TEM open?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 14:57

5 dagen geleden heb ik een TEM gedaan op een berichtensprokkelaar voor de kudde. Overal nutteloze berichten posten om maar in de rest van het forum te komen. Deze TEM staat nu nog steeds open.
Persoonlijk vind ik dat je hier na een week niet meer tegen kunt optreden, nogal mosterd na de maaltijd. Het is ook niet zodanig dringend dat je er een mod voor gaat PB'en ofzo. Stoorde me op dat moment eigenlijk alleen aan de relatief oude topics die in "mijn berichten" opgeschopt werden tot3x toe met "succes" of "geen idee". Neemt niet weg dat ik vind dat hier toch wel vlotter op gereageerd kan worden...
Zijn hier richtlijnen voor?

zonnebloem18

Re: Hoe lang een TEM open?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:18

Normaal gesproken staan er 7 dagen voor het afhandelen van een tem en bij voorkeur geven we binnen 3 dagen een reactie naar de gebruiker.
Ik heb er even naar gekeken en in dit geval is het een tem op een subfora met maar 1 moderator die vanwege omstandigheden niet aanwezig is.
Er zou vervanging moeten zijn, maar dat ga ik nog even navragen, in de tussentijd heb ik hem zelf opgepakt en zal ik hem straks sluiten.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:20

Zo dat is snel geregeld

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 21:22

Ik heb momenteel anders een TEM lopen (en ben niet de enige op die TEM) die al vanaf 23/10 open staat.
Simpel gevalletje van een gebande bokker die keer op keer ander een nieuwe naam terug komt. 'Men is er achter de schermen mee bezig'...maar meneer gaat gewoon door met klantjes ronselen.....
En ook niet zo dat hij onbekend is onder zijn schaduwaccount...hij geeft gewoon toe dat ie het is.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 16:54

Ik heb al een paar keer wat op Markt gemeld, maar daar kan je dus niet eens zien of er iets mee gedaan is, behalve als het verplaatst is en je het dus niet meer op de verkeerde plek tegenkomt. Nu heb ik een boek op het paardendeel ruim 2 weken geleden gemeld, vorige week nog maar eens en nu staat het er nog... En boeken op het overige deel die naar het paardendeel moeten, ook al langer dan een week geleden.
OP een gegeven moment stop je maar met melden als er toch niets mee gedaan wordt en dat kan ook de bedoeling niet zijn...

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:15

zonnebloem18 schreef:
Ik heb er even naar gekeken en in dit geval is het een tem op een subfora met maar 1 moderator die vanwege omstandigheden niet aanwezig is.

Jij weet net zo goed als ik (en vele anderen) dat dit geen incident is hè?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:35

En nog zijn de boeken niet in de juiste rubriek geplaatst, dus ik heb het net maar weer aangeklikt: melden bij moderator...
Het ene boek staat ruim 3 weken verkeerd, de andere boeken ruim 2 weken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:48

Jet schreef:
En nog zijn de boeken niet in de juiste rubriek geplaatst, dus ik heb het net maar weer aangeklikt: melden bij moderator...
Het ene boek staat ruim 3 weken verkeerd, de andere boeken ruim 2 weken...

Ze zijn verplaatst, het probleem hierbij is geweest dat de twee onderdelen voor ons dezelfde naam heeft en wij niet direct kunnen zien of dit onder Niet-hippische advertenties of Ruiter valt.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:37

Aha, dat is lastig voor jullie. Dank je dat je hier even reageert, duidelijk.
Het zou mooi zijn als je als melder een zinnetje kan toevoegen, net als bij een gewone tem. Of als de twee rubrieken ieder een eigen naam krijgen, waaruit duidelijker blijkt dat het om "paardenboeken" en niet-paardenboeken gaat.