Kopje "Welkom" weer terug?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Kopje "Welkom" weer terug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 15:36

Ik heb sinds gister of eergister het kopje "welkom" weer terug. Volgens mij was het vorig jaar ofzo veranderd. Als je ingelogd was, kreeg je dat kopje niet meer te zien, maar nu dus ineens wel weer. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik moet er nu dus weer om denken dat alle kopjes die ik aan wil klikken eentje naar rechts zijn opgeschoven en ik ben kennelijk nogal een gewoontedier, dus nu moet ik steeds nadenken :+ .

Welkom Informatief De Kantine Algemeen Young Riders Nieuws dus...

zonnebloem18

Re: Kopje "Welkom" weer terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 15:39

Heb je toevallig je favoriete fora uitgezet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 15:42

huh, dat merk ik inderdaad ook! Ik heb nooit iets gewijzigd aan favoriet, niet favoriet, of aan de volgorde. :P Het staat er gewoon opeens weer..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 15:53

Het was nooit de bedoeling dat dat kopje wegging - het was simpelweg vergeten goed om te zetten naar de nieuwe layout. Pas kort geleden kwamen we erachter dat het ontbrak, en nu is het weer terug als je geen favoriete fora hebt ingesteld.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 16:29

Ik heb inderdaad geen favoriete fora aangezet. Destijds werd er gezegd dat het echt alleen voor nieuwelingen op bokt zou worden en dat het voor bestaande gebruikers weg zou zijn. Het maakt niet heel veel uit hoor, maar het is een beetje nutteloos knopje voor bestaande gebruikers, of je nu wel of geen favo fora hebt.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 16:58

Jet, ik kon zo gauw niet terugvinden wat daar precies over is afgesproken en ik kan het me ook niet meer herinneren. In principe heb ik niets nieuws gedaan, dus de werking zou niet veranderd moeten zijn tov wat het eerst was. Behalve dan dat het dus een hele tijd weg is geweest.

Misschien dat het wel een idee is om het te koppelen aan HK-toegang, als je dat hebt weten te vinden ben je voldoende niet-nieuwe gebruiker om zonder te kunnen :) Ga ik even overleggen :j

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 16:59

Ik dacht ook al 'Hallo nieuwe gebruiker?' zo nieuw ben ik niet meer :p

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:17

Ik heb geen welkom knopje :) Maar wel favorieten aan

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:53

Welkom knopje? Nooit van gehoord.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:53

Oh, ik ben dus niet de enige die dit heeft? Ik dacht dat het aan mijn tablet lag want die heeft net een update gehad. Heel raar: op mijn laptop heb ik het niet, alleen op de tablet.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 10:09

Fohadie, dat is wel wonderlijk. Het kopje zou er of bij beiden moeten staan, of niet. Je bent wel ingelogd op allebei?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 13:38

Shadow0 schreef:
Fohadie, dat is wel wonderlijk. Het kopje zou er of bij beiden moeten staan, of niet. Je bent wel ingelogd op allebei?

Jep, gewoon standaart ingelogd en geen favorieten. Vandaag had ik trouwens geen welkom. Heb het ook niet iedere keer en soms lijkt het als een popup te komen en verdwijnt meteen weer.

Ik vind het niet vervelend hoor, maar omdat ik las dst meerdere ineens het kopje welkom weer terug hadden besloot ik te reageren in dit topic.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 13:50

Fohadie: heel fijn dat je het meldt :j Zelfs als je er geen last van hebt, is het wel fijn voor ons om te weten dat er gekke dingen gebeuren. Want het hoort toch ook niet helemaal natuurlijk :)
En er zijn zoveel combinaties van instellingen en apparaten, dat zien we lang niet allemaal. Maar als iemand het doorgeeft, is het vaak eenvoudig te vinden en op te lossen, want dan weet je waar je naar moet zoeken.

Dus aan iedereen: meld het vooral als je wat tegenkomt :j

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 00:12

Shadow0 schreef:
Fohadie: heel fijn dat je het meldt :j Zelfs als je er geen last van hebt, is het wel fijn voor ons om te weten dat er gekke dingen gebeuren. Want het hoort toch ook niet helemaal natuurlijk :)
En er zijn zoveel combinaties van instellingen en apparaten, dat zien we lang niet allemaal. Maar als iemand het doorgeeft, is het vaak eenvoudig te vinden en op te lossen, want dan weet je waar je naar moet zoeken.

Dus aan iedereen: meld het vooral als je wat tegenkomt :j

Zal ik doen. Vandaag geen kopje met welkom gehad maar ikhou het in de gaten.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:36

Heel raar, vandaag kreeg ik op mijn laptop het kopje " welkom" weer. totnutoe had ik dit aleen op mijn tablet en niet op de laptop.

Ik moest me opnieuw inloggen (Mijn laptop had een update gehad en dan logt hij me altijd op alle sites uit.) en toen kwam het kopje ineens weer.

Dus blijkbaar is het nog niet helemaal opgelost?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 22:43

Het is ook niet opgelost, want ik heb het ook nog steeds, maar inmiddels ben ik er wel weer aan gewend en sla ik het al automatisch over...

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:48

Jet schreef:
Het is ook niet opgelost, want ik heb het ook nog steeds, maar inmiddels ben ik er wel weer aan gewend en sla ik het al automatisch over...

Ik sla het ook over, heb er ook geen last van maar heb beloofd dat ik het hier zou melden als ik het weer zag. Dus bij deze. :+

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:14

Vreemd dat het in de tussentijd weg is geweest. Uiteindelijk is er namelijk niks veranderd := Ik zou dus ook eigenlijk niet weten waarom het nu ineens weer terug is. Het staat wel ergens op de lijst om daar eens naar te kijken, maar niet zo heel hoog, de upload en een paar andere dingen krijgen even wat meer aandacht.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 23:16

Bij mij is er niets veranderd hoor, het was er ineens weer en het is er nog. Maar inmiddels stoort het me niet meer hoor, waarschijnlijk zou ik het nu weer lastig vinden als het weg is ( voor een week ofzo :+ )

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:34

Jet, dan zal ik 'm maar laten staan, goed excuus :)

Maar van die dingen die ineens verdwijnen en later weer verschijnen zonder dat er iets veranderd is... dat klopt gewoon niet }:0