oude eigen berichten bekijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

oude eigen berichten bekijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 05:57

Zojuist wilde ik mijn oude berichten eens bekijken. Dat deed ik door naar oude berichten te gaan en daarna naar de allerlaatste pagina. Nu kreeg ik alleen de volgende tekst in beeld

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php:4306) in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 3281[phpBB Debug] PHP Notice: in file /search.php on line 1216:Undefined variable: rowset

maar geen oude berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 06:34

Ik kan ook nooit van de eerste naar de laatste pagina gaan, dan staat er 'Er werden geen resultaten gevonden.', of iets in die trant. Wat ik dan doe is onderaan sorteren op datum en dan oplopend ipv aflopend, dan krijg je ook de eerste berichten.

EDIT: Dit heb ik niet alleen bij mijn eigen berichten, maar ook met berichten van anderen en zelfs met de zoekfunctie, erg irritant. Ik bok trouwens via mijn mobiel.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-10-14 06:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 06:35

Yezzi schreef:
Ik kan ook nooit van de eerste naar de laatste pagina gaan, dan staat er Geen Bericht Gevonden of iets in die trant. Wat ik dan doe is onderaan sorteren op datum en dan oplopend ipv aflopend, dan krijg je ook de eerste berichten.

ik heb dat ook de laatste tijd, heel vervelens iig!

Murthul

Re: oude eigen berichten bekijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 10:47

Gebeurt hier ook, mijn oplossing is om het getal van de pagina waar je heen wil in te typen in het "ga naar pagina.." balkje, dan werkt het wel gewoon.

Ondanks die tussenoplossing is het wel vervelend dat t niet werkt, maar daar wil bart/shadow vast wel even naar kijken. :j

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 20:57

Ja erg toevallig dat ik gewoon nieuwsgierig was naar mijn eerste berichten. Maar ik wacht bart/shadow af.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 23:48

Kies boven bij de zoekfunctie uitgebreid zoeken, typ je gebruikersnaam in en kies oplopend i.p.v. aflopend onder tijdstip bericht.
Dat zou sowieso moeten werken.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 04:09

Bedankt. Maar het zou toch ook via eigen berichten moeten werken? Dit zijn andere oplossingen maar neem aan dat er nog wel naar gekeken gaat worden toch. En dat ik nog een antwoord van Bart/shadow ga krijgen?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 11:39

Hier moet ik wat dieper in duiken. Bij mij werkt het bekijken van de laatste pagina van 'Eigen berichten' perfect.
Wordt op z'n vroegst ergens na dit weekend. De workaround die Zonnebloem geeft is iig een prima oplossing tot die tijd.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 16:56

Ik kan wel oude berichten bekijken maar bij mij stopt het in 2005, mis dan 2 jaar berichten vreemd genoeg. Ik zou 80 bladzijdes hebben, zouden er toch meer moeten zijn.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:26

Karuna, is dat niet zo omdat die knop eigen berichten toen is ingevoerd? Volgens mij was die er vroeger niet. Als je via je profiel naar gebruikersberichten gaat kom je tot 2003 volgens mij ( bij jou).

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:33

Geen idee waar het door komt maar via profiel kom ik er idd wel. Alleen bij eigen berichten blijft het steken bij 80 bladzijdes.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:43

Wat Jet zegt idd :j In 2005 hebben we nieuwe software in gebruik genomen en sinds die tijd worden de 'stipjes' bijgehouden. Oorspronkelijk stond er alleen een stipje bij de topics (na 2005) waarin je gereageerd had. Later is het systeem veranderd zodat je zelf stipjes kon plaatsen/verwijderen. Daardoor kunnen er nu ook topics bij 'eigen berichten' staan waarin je zelf niet hebt gereageerd.

De zoekfunctie is ook daarom de beste manier om alle berichten/topics waarin je actief was terug te kijken :j

Maar goed, dat neemt niet weg dat je de laatste pagina van 'Eigen berichten' gewoon zou moeten kunnen openen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:09

Misschien is het een reactie op een bericht dat later verwijderd is? Als ik bij mijn eigen berichten kijk, is het oudste bericht van 31 mei 2005 en dat kan ik gewoon openen en lezen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:39

Het is een wat lastig op te lossen probleem :\ Beste tip die ik kan geven is het gebruiken van de zoekfunctie om een overzicht te krijgen van alle berichten die je hebt geplaatst. 'Eigen berichten' geeft alleen topics (geen berichten), loopt maar terug tot 2005 en laat ook topics zien die je wel hebt gestipt maar waar je niets in hebt geplaatst.

Je krijgt vanaf nu wel een normale melding te zien ipv de foutmelding zoals in de eerste post. Andere tip is de een na laatste pagina openen als de laatste een foutmelding bij je geeft.

Het is allemaal op zich wel 'echt' op te lossen zodat de laatste pagina normaal werkt maar dan wordt voor iedereen 'Eigen berichten' trager en het is een hoop werk waardoor het langer duurt voordat andere zaken af zijn. Het probleem staat hier op de lijst met verbeterpunten voor de zoekfunctie. Misschien dat er later een betere oplossing komt :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:41

Ik zie wel gewoon alle pagina's bij mezelf. En alle berichten ook
En ook die van Bart :P tada: :P
BartVB schreef:
Veeeeel berichtjes hoeft niet.. Vooral nuttige dingen. Alleen berichten plaatsen met 'vindt ik ook' kan iedereen :)