Nieuweling op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plien80

Nieuweling op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 16:07

Hallo allemaal!

Ik en mijn veulen zijn nieuw op bokt. Al heel lang een stille mee lezer, maar nu ik mezelf paardeneigenaar mag noemen werd het eens tijd om wat actiever te gaan worden op Bokt.

Ik ben op mijn achtste besmet geraakt met het paardenvirus en heb sinds die tijd altijd de wens gehad van een eigen paard. Nu was het gister zover...na 26 jaar dromen heb ik mijn haflinger veulen opgehaald. Het is echt een lieverd. Heel onzeker nog, maar zeker heel nieuwsgierig. Hij was helemaal niks gewend. Maar hij heeft meteen al laten zien dat hij alles wel wil proberen. Gister voor het eerst op de trailer deed hij heel braaf. Vandaag op het erf kennis gemaakt met een hoop nieuwsgierige mensen, gigantische blaffende honden, vreemde paarden, werkende mannen met scheppen en pionnen....

Hij was er niet echt van onder de indruk en ging gerust overal bij staan kijken .

Dat ik hem op ging halen viel me op dat hij erg angstig was in handen van de fokker. Nu slechts 1 dag verder lijkt hij me al helemaal te vertrouwen. Hij is heel zachtaardig van karakter heb ik meteen al gemerkt. Ik ben benieuwd tot wat voor paard hij uit zal groeien.

Mandydb

Re: Nieuweling op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:19

Welkom! :)

Peerke_

Re: Nieuweling op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:20

Welkom op Bokt :)