Het is soms best vervelend, dat je moet blijven vernieuwen bij een topic wat hard loopt. Denk hierbij aan een kletstopic, een topic over een tv programma die op dat moment op tv is of een interessant topic waarbij je graag alles zo snel mogelijk bij wil lezen.
Soms is er na 10 keer vernieuwen nog steeds geen nieuw bericht en een andere keer zijn er ineens 10 nieuwe berichten.
Nu hebben ze daar op Tweakers iets handigs op bedacht. En ik dacht, misschien is dat ook wel in te voeren hier op Bokt.nl
Wanneer er een nieuw bericht word geplaatst in het topic word dat weergegeven in de taakbalk en onderaan het topic zelf. (dit gebeurd wanneer je het topic open hebt staan in 1 van de tabbladen)
Even een printscreen erbij om het duidelijker te maken

Bovenin het tabblad zie je staan dat er 2 nieuwe berichten zijn in het topic (2)
Onder aan het topic staat ook dat er 2 nieuwe berichten zijn, wanneer je daar op klikt geeft hij de nieuwe berichten weer.
Misschien vinden jullie het onzin en overbodig. Al denk ik ook dat je er verder geen last van hebt als je het niet nodig vind. Het lijkt mij wel handig in ieder geval