Even een prive bericht naar een mod sturen is heel simpel. Je klikt op een van de groene namen boven in het forum gedeelte waar je het geplaatst. En dan kan je via het profiel een pb sturen is een speciaal knopje die pb heet.
NatasjavE
Geplaatst: 08-10-14 21:52
Slotjes worden niet zomaar geplaatst. Vaak alleen bij een uit de hand lopende ruzie of als er een dubbeltopic is.
Dat gebeurd ook want er worden onaardige dingen gezegd
meisje2000
Geplaatst: 08-10-14 21:53
Zoals hier boven gemeld is even een groene naam aanklikken met de naam van je topic en geloof me dat topic is waarschijnlijk binnen een minuut gesloten
over je vorige opslot topic, die was er en zo was die weer weg, vlak na dat ik op vriendelijke manier had uitgelegd hoe je een topic kon sluiten dus ik ben niet altijd onaardig
Het topic dat TS bedoeld is ontspoort, maar laat ik het zo zeggen, ook wel door haar zelf opgestookt dat vuurtje. Zou het gek vinden als het op slot gaat.
Ik bedoel dan het originele topic dat al een paar dagen loopt.
ja dat snap ik maar dat andere topic weet je niets van af terwijl dat toch echt op jou naam stond. of je weet niet dat het verwijderd is maar maakt wel net zo hard een nieuw topic aan. Waarom een tweede topic openen als je niet weet dat je eerste weg is en anders hoe kan je niet weten dat je net een topic hebt gehad met jou naam dat verwijderd is of gewoon weg gevlogen
Topic dat verwijdert is is dat die die ging over lakhoofdstel? Had daar ook bijna neergezet, wat moet je ermee als.... Ik heb me de moeite getroost, maar zag dat anderen soortgelijke reacties erin hadden gezet.
Tja... TS, wijze les, dat wat je schrijft op het internet in het ene topic, kan je heel lang achtervolgen. Dus zie het als een wijze les en ga het internet anders gebruiken.