Even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarilynM

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 08:44

Hoi allemaal,

Ik ben Marilyn, 28 jaar oud en in het dagelijks leven promovenda in de aardwetenschappen. Ook schrijf ik graag, vooral sciencefiction. Ik heb hier ooit eerder een account gehad, maar ik kan me helaas mijn wachtwoord niet herinneren en mijn toenmalige e-mailadres is inmiddels buiten gebruik, haha. Na twintig jaar rijden op manege- en verzorgpaarden heb ik recent vrij onverwacht mijn eerste eigen paard gekocht. (Ik had letterlijk één dag om te beslissen...)

Tilibria is een 14-jarige voormalige fokmerrie die weg moest omdat ze dit jaar niet drachtig werd. Ze is in bijna alle opzichten bijna precies zoals ik me mijn toekomstige paard altijd voorstelde: bruin, blesje, handzaam formaat en bovenal een heel fijn karakter! Ze is echter nog niet zadelmak. Ik ben dan ook op zoek naar een stal waar ze haar zadelmak kunnen maken en heb hier op bokt.nl inmiddels al een hele goede tip gekregen!

Het is eigenlijk wel de bedoeling om een leuke eigenaar voor Tilly te vinden omdat het qua planning voor mij nu echt héél slecht uitkomt (ik ben halverwege mijn promotieonderzoek dat half in Utrecht en half in A'dam is...), maar als ik die niet kan vinden, mag ze natuurlijk gewoon blijven. Aandacht zal ze in elk geval niet tekort komen, want iedereen is gek op haar!

Nu maar hopen dat ik niet té verslaafd raak aan Bokt. :P

Xip

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:17

MarilynM

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 23:17

Oh leuk! Bedankt voor de tip! :)