Idee: Kalender voor evenementen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Idee: Kalender voor evenementen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 20:57

Laatst was ik nieuwsgierig of er in de buurt iets leuks te doen was op gebied van paarden (je kent het wel, de saaie zondagmiddag) en het valt mij eigenlijk op dat er niet echt een kalender is op Bokt waar dat op staat? Er is dit topic, [EV] Kalender Evenementen, maar ik vermoed eigenlijk dat dit lang niet alles is dat er op paardengebied in Nederland en Belgie te doen is, het lijstje lijkt zo... klein?

Is het een handig/leuk idee om dit te automatiseren, zodat wanneer iemand een evenement online zet, dat dit direct in een online kalender geupdate wordt? Op mijn telefoon gebruik ik bijvoorbeeld als kalender de google kalender, daarin kunnen ook andere kalenders geimporteerd worden en gesynchroniseerd worden met 1 tik op een knop.

Het zou imo bijvoorbeeld leuk zijn om zo'n digitale kalender te kunnen koppelen aan de kalender op de mobiele telefoon, zodat je behalve de datum van kerstmis, sinterklaas en verjaardagen ook direct kan zien op welke dagen er iets leuks te doen is op paardengebied. Misschien valt zoiets zelfs nog te personaliseren dmv tags, zodat iemand ook zelf kan kiezen welk type evenementen hij/zij wil zien, zoals bijvoorbeeld alleen mensport, alleen dressuur, keuringen, beurzen, paardenmarkten, etc. Kortom zodat de user kan aanvinken welke evenementen hij/zij interessant vindt zodat diegene alleen daar de data van ziet.

Hopelijk klinkt mijn verhaal hierboven een beetje logisch?

Maureen95

Re: Idee: Kalender voor evenementen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 20:57

Wat een leuk idee! Lijkt me ook erg leuk om hier aan mee te werken om een leuk lijstje te krijgen :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:05

Kunnen dan gelijk ook wel de paardendingen op tv erbij, als een soort tv gids?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 16:17

Leuk idee, ik wil ook altijd wel meewerken aan dit idee.