Even voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

conny_vd

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 15:13

Hallo, leuk dat je mijn bericht wilt lezen.

zoals je misschien wel vermoeden ben ik nieuw hier. Wel al wat langer een account gehad maar nooit echt iets mee gedaan. vooral omdat ik nog niet echt weet hoe dit werkt. voor dat ik verder ga zal ik wat over mijzelf vertellen. Ik ben 21 jaar doe op dit moment een opleiding hippisch ondernemer op het groen horst college te Barneveld. Dit is mijn eerste jaar op deze school maar heb hiervoor al 2 jaar achter de rug op het Clusius College te Alkmaar. nooit heb ik echt een eigen paard gehad maar wel voor ongeveer een half jaar een leasepaard. Utopia was haar naam super lieve merrie van 10 jaar. ik ree dressuur met haar en probeerde ook veel grondwerk te doen. Omdat ik ging studeren kon ik het helaas niet veroorloven om haar er nog bij te houden. Ik vond dit verschrikkelijk omdat het zo veel beter ging met rijden en ik een goede band met haar had opgebouwd. Maar nu wetend dat het nu ook nog steeds goed gaat met haar heb ik het af kunnen sluiten en heb ik er geen spijt van dat ik haar heb moeten laten gaan.

Ik heb altijd recreatief en dressuur gereden maar ben nu rustig aan, aan het omschakelen naar het western rijden. Dressuur rijden vond ik nog wel leuk maar ik zocht iets met meer actie, springen was niets voor mij. Deze tak van sport was voor mij weer iets te veel actie. Een goede vriendin heeft een tijd geleden ook een switch gemaakt naar het western en was er erg in geintreseerd. Pas geleden heb ik voor het eerst dus ook een western les gehad en was gelijk verkocht. het was nog niet veel bizonders maar was wel wat ik gehoopt had.
Buiten western ben ik een beginner fan van natural horsemanship geworden. dit heb ik destijds ook geprobeerd bij mijn oude paardje Utopia. De conclusie was dat het moeilijker is dan ik dacht, maar desondanks wil ik hier nog veel meer over leren.

Nu je mij iets beter heb leren kennen heb ik een vraag. Waar denk jij dat ik moet wezen op bokt.nl. Is er een forum die ik moet volgen of een verhaal die ik echt een keer moet lezen of heb je nog handige tips voor me. graag hoor ik daar over en wat nieuwe mensen leren kennen kan ook geen kwaad.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 12:56

Hallo en welkom op Bokt!

Je wilt graag handige tips schreef je, en ook dat je de weg nog niet helemaal weet hier. Daar kan ik je wel mee helpen. Ik kreeg ooit, toen ik net op Bokt was, een heel handige tip die ik jou ook graag wil geven. Als je helemaal onderaan de pagina kijkt, zul je een donkerblauwe balk vinden met daarin. Hierin staan aan de rechterkant ook de woorden "Help" en "Regels". Hier heb ik destijds veel aan gehad, ze hebben mij echt geholpen Bokt een beetje te leren kennen. Daarom wil ik jou ook de tip meegeven om deze eens rustig door te lezen. Het zal je dan snel een beetje duidelijk worden hoe het hier werkt en hoe dingen moeten.

Heel veel plezier nog hier op Bokt en mocht je nog vragen hebben, stel deze gerust!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:08

Hoi!
Welkom ! In de wondere wereld van bokt :+
Wat misschien leuk is om rechtsboven aan bij ' actieve onderwerpen'
te kijken. Zo zit je altijd in een topic waar veel gereageerd wordt.
verder kan je links bovenaan op forums drukken waar je een overzicht krijg van alle
categorieën en onderwerpen op bokt.

Have fun!

Yntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:38

Welkom.