Al een tijdje zit ik eraan te denken om bokt aan te maken, en tadaaa

Laten we maar even bij het begin beginnen: Mijn naam is Iris, ik ben op dit moment 21 en een half jaar oud. (ja oud, ze vertellen me overal dat ik te oud ben om te werken) Mijn hobby's zijn handboogschieten, wat ik nu een jaar doe, paardrijden, dit doe ik ongeveer sinds mijn 6e, fotografie, waar ik na een reisje Noorwegen mee ben begonnen, nu zo'n jaar geleden, en reizen! Daarnaast ben ik verslaafd aan Netflix, en doe ik tot mijn spijt de opleiding dierverzorging.
Na de fotomeeting in Zeegse van afgelopen middag toch maar besloten om een poging te wagen aan bokt, aangezien ik vreselijk lui kan zijn, en vaak vergeet dat ik op forums zit. Maar ik ga mijn best doen, dus het spijt me als ik ineens een maand lang verdwijn.
Over mijn paardenleven:
Zoals ik al zei ben ik op mijn 6e begonnen met paardrijles bij Manege Jan Dolfing, dit heb ik trouw elke zaterdag doorgezet tot mijn 17e, en tja, toen kwamen andere interesses, jongens, uitgaan, etc, en stopten al mijn vriendinnetjes van de manege ook met paardrijden. Ongeveer 2 jaar later kochten mijn buren 2 paardjes. Na een weekendje oppassen mocht ik wel een keer op hun paard rijden, van het een kwam het ander en nu verzorg ik hun nieuwe paardje Nina. Een eigenwijze lieve ijslander merrie van ongeveer 20 jaar.
Ik geloof dat dit wel alles is. Mochten er mensen zijn met vragen (want mijn leven is zeer interessant

Groetjes!