Ik zit in een topic en toevallig valt me dit niet aanklikbaar knopje me op:*foto komt later, sites liggen eruit*Het staat onder een gebruiker in dezelfde regel als Profiel en PB.Niet alleen bij mezelf maar ook bij andere gebruikers.
Volgens mij is dit het knopje voor reporters om berichten op de voorpagina te krijgen .Zo zagen ze er afgelopen jaren in ieder geval uit.
Ik kan er mobiel wel op klikken, dan komt er een kleiner zwart vierkantje in dat grijze vierkantje te staan maar verder gebeurd er niks Interessant.
Is inderdaad om dingen op de voorpagina te zetten, is wss een foutje geweest dat voor iedereen vrij te geven, bart is inmiddels op de hoogte. Voor nu: afblijven
Murthul schreef:Is inderdaad om dingen op de voorpagina te zetten, is wss een foutje geweest dat voor iedereen vrij te geven, bart is inmiddels op de hoogte. Voor nu: afblijven ik kan er toch niks mee, want ik kan er niet op klikken
Britta31 schreef:Maar dat is net zoiets als dat je niet op een rode knop mag drukken. ik heb net honderd keer op dat knopje geklikt en er gebeurd toch niks
Is het niet, want iedereen heeft het eronder staan. Ook bij mij staat het er onder en ik ga er niet heen.
T is idd wat bella zegt, als je een vinkje doet dan komen berichten op de voorpagina, die voorpagina balk is er nog niet.
FriesWytske schreef:Is het niet, want iedereen heeft het eronder staan. Ook bij mij staat het er onder en ik ga er niet heen.Ik ging er van uit dat hat vakje oranje oid zou zijn bij de mensen die er wel waren