Op verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Op verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-14 21:50

Ts plaatst een topic, krijgt niet de reacties waar ze op gehoopt had, en hop, OP weg....
Dit kan geloof ik tot 30 min na plaatsen. Kan dit niet op een manier aangepast worden? Het valt me ineens op dat het deze week regelmatig gebeurt, beetje jammer.
Als mensen niet kunnen verwijderen denken ze ook misschien beter na voor ze iets plaatsen

Iolanthe

Re: Op verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 21:51

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 21:52

Akkoord!!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 21:52

Heel irritant!! Ik weet welk topic je bedoelt en had graag de OP willen lezen maar helaas is het alweer verandert >;)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 21:59

Ik heb dit al zolang geleden aangekaart maar er word niks aan gedaan... ondanks dat wij gebruikers er nu al zo vaak om gevraagd hebben.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:00

Dit is wel besproken onder de moderators en omdat de hoeveelheid gebruikers die er misbruik van maken vele malen kleiner is dan de gebruikers die het gebruiken om foutjes aan te passen is besloten het aanpassen van de OP niet verder te beperken.
Het niet kunnen aanpassen of beperkt (maximaal aantal karakters) is niet gebruiksvriendelijk en heeft daarom niet onze voorkeur.
Wel is afgesproken dat gebruikers die hun OP verwijderen omdat ze reacties krijgen die ze niet leuk vinden hierop aangesproken zullen worden.

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:02

Ik vind het ook vervelend hoor maar het meisje in het topic wat je bedoelt werd nr mijn mening behoorlijk aangevallen wat echt niet nodig was. Ik snap best dat je daar erg van schrikt en dit je reactie is :)

En dan bedoel ik dus je op verwijderen om meer commentaar te voorkomen
Laatst bijgewerkt door Snorkel8 op 10-09-14 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:03

Ik vind het juist goed dat deze optie er is. Vaak besef je pas dat iets beter niet op internet kan staan, als je het erop hebt gezet. Dat er mensen de OP verwijderen omdat het commentaar niet zo leuk is, tja dat krijg je erbij.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-14 22:06

Xpinoxx schreef:
Ik vind het ook vervelend hoor maar het meisje in het topic wat je bedoelt werd nr mijn mening behoorlijk aangevallen wat echt niet nodig was. Ik snap best dat je daar erg van schrikt en dit je reactie is :)

Dat ben ik wel met je eens, er zitten gewoon een heel stel azijnpissers op bokt (steeds meer geloof ik), ik snap ook dat ts daarvan schrikt, maar de op leeghalen levert haar helemaal niks op. Geen advies, alleen maar dat mensen haar niet serieus nemen. Werkt dus averechts

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:07

zonnebloem18 schreef:
Dit is wel besproken onder de moderators en omdat de hoeveelheid gebruikers die er misbruik van maken vele malen kleiner is dan de gebruikers die het gebruiken om foutjes aan te passen is besloten het aanpassen van de OP niet verder te beperken.
Het niet kunnen aanpassen of beperkt (maximaal aantal karakters) is niet gebruiksvriendelijk en heeft daarom niet onze voorkeur.
Wel is afgesproken dat gebruikers die hun OP verwijderen omdat ze reacties krijgen die ze niet leuk vinden hierop aangesproken zullen worden.

is er geen mogelijkheid om hetzelfde te doen als op facebook. Dat je het wel aan kan passen, maar dat je eerste bericht zichtbaar wordt door bewerkingsgeschiedenis in te zien.

Mocht je iets geplaatst hebben waarvan je achteraf niet blij bent dat het op internet staat, dan zou je nog een optie erbij kunnen zetten bij TEM. Dat zij je "geschiedenis" kunnen wissen?

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:15

LadyMadonna schreef:
Xpinoxx schreef:

Dat ben ik wel met je eens, er zitten gewoon een heel stel azijnpissers op bokt (steeds meer geloof ik), ik snap ook dat ts daarvan schrikt, maar de op leeghalen levert haar helemaal niks op. Geen advies, alleen maar dat mensen haar niet serieus nemen. Werkt dus averechts

Ben ik met je eens hoor maar ik denk dat als je zo jong bent dat niet in kan schatten, en denk je oh wacht ik vraag eens leuk op bokt advies! En hups je wordt door volwassenen met de grond gelijk gemaakt. Mijn reactie op die leeftijd zou ook zijn om het topic te verwijderen.

Het heeft zo 2 kanten, soms is het onwijs irritant omdat een ts een hele andere verwachting had bij het plaatsen van bijv. Foto's, maar met pure advies topics waarin vele meteen aannames doen die gebaseerd zijn op 6 zinnen die een ts verteld en daarmee ts vaak voor van alles en nogal uitmaken kan ik een ts alleen maar gelijk geven

Edit: stomme iPad... Typefout

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:34

danamuts schreef:
zonnebloem18 schreef:

is er geen mogelijkheid om hetzelfde te doen als op facebook. Dat je het wel aan kan passen, maar dat je eerste bericht zichtbaar wordt door bewerkingsgeschiedenis in te zien.

Mocht je iets geplaatst hebben waarvan je achteraf niet blij bent dat het op internet staat, dan zou je nog een optie erbij kunnen zetten bij TEM. Dat zij je "geschiedenis" kunnen wissen?

Zoals op Facebook is volgens mij technisch vrij moeilijk. Op dit moment is Bart ook de enige die bewerkte berichten terug kan halen. Ik zal het topic achter de schermen in elk geval wel weer even een slinger geven.

Verder geldt voor Bokt dat je niet moet plaatsen wat je niet op de voorkant van de krant terug zou willen zien.
Als je een keer in het verleden je naam voluit hebt geschreven of echt iets heb geplaatst waar je bijv. problemen qua werk mee kan krijgen is er altijd overleg mogelijk om te kijken of we iets kunnen aanpassen. Iets plaatsen waarvan je bij voorbaat al weet dat er commentaar op kan komen en dit dan later willen laten verwijderen is iets waar we in de regel geen gehoor aan geven.

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:14

zonnebloem18,

dat was inderdaad ook het idee van mij. Persoonsgegevens, of gegevens omtrent een vervelende situatie, waardoor makkelijk te achterhalen is wie je bent, dat die te allen tijden verwijderd kunnen worden (al dan niet door een modje)

Goed dat dit achter de schermen nog een keer aangeslingerd wordt :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:19

Kan je niet instellen dat er maar een bepaald percentage gewijzigd kan worden. Bijvoorbeeld 20 procent. Zo voorkom je dat mensen hun hele OP weg halen maar zo kan je nog wel foutjes aanpassen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 22:51

Ymor schreef:
Kan je niet instellen dat er maar een bepaald percentage gewijzigd kan worden. Bijvoorbeeld 20 procent. Zo voorkom je dat mensen hun hele OP weg halen maar zo kan je nog wel foutjes aanpassen.

Hier is al antwoord op gegeven :j
Zie:
zonnebloem18 schreef:
Het niet kunnen aanpassen of beperkt (maximaal aantal karakters) is niet gebruiksvriendelijk en heeft daarom niet onze voorkeur

Een soort geschiedenis aan wijzigingen lijkt mij inderdaad wel handig, maar jammer dat dit dus technisch gezien lastig is.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:20

Oh oeps overheen gelezen. Lastig dat dat niet kan!