Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xpinoxx schreef:Ik vind het ook vervelend hoor maar het meisje in het topic wat je bedoelt werd nr mijn mening behoorlijk aangevallen wat echt niet nodig was. Ik snap best dat je daar erg van schrikt en dit je reactie is
En dan bedoel ik dus je op verwijderen om meer commentaar te voorkomen
zonnebloem18 schreef:Dit is wel besproken onder de moderators en omdat de hoeveelheid gebruikers die er misbruik van maken vele malen kleiner is dan de gebruikers die het gebruiken om foutjes aan te passen is besloten het aanpassen van de OP niet verder te beperken.
Het niet kunnen aanpassen of beperkt (maximaal aantal karakters) is niet gebruiksvriendelijk en heeft daarom niet onze voorkeur.
Wel is afgesproken dat gebruikers die hun OP verwijderen omdat ze reacties krijgen die ze niet leuk vinden hierop aangesproken zullen worden.
LadyMadonna schreef:Xpinoxx schreef:Ik vind het ook vervelend hoor maar het meisje in het topic wat je bedoelt werd nr mijn mening behoorlijk aangevallen wat echt niet nodig was. Ik snap best dat je daar erg van schrikt en dit je reactie is
En dan bedoel ik dus je op verwijderen om meer commentaar te voorkomen
Dat ben ik wel met je eens, er zitten gewoon een heel stel azijnpissers op bokt (steeds meer geloof ik), ik snap ook dat ts daarvan schrikt, maar de op leeghalen levert haar helemaal niks op. Geen advies, alleen maar dat mensen haar niet serieus nemen. Werkt dus averechts
danamuts schreef:zonnebloem18 schreef:Dit is wel besproken onder de moderators en omdat de hoeveelheid gebruikers die er misbruik van maken vele malen kleiner is dan de gebruikers die het gebruiken om foutjes aan te passen is besloten het aanpassen van de OP niet verder te beperken.
Het niet kunnen aanpassen of beperkt (maximaal aantal karakters) is niet gebruiksvriendelijk en heeft daarom niet onze voorkeur.
Wel is afgesproken dat gebruikers die hun OP verwijderen omdat ze reacties krijgen die ze niet leuk vinden hierop aangesproken zullen worden.
is er geen mogelijkheid om hetzelfde te doen als op facebook. Dat je het wel aan kan passen, maar dat je eerste bericht zichtbaar wordt door bewerkingsgeschiedenis in te zien.
Mocht je iets geplaatst hebben waarvan je achteraf niet blij bent dat het op internet staat, dan zou je nog een optie erbij kunnen zetten bij TEM. Dat zij je "geschiedenis" kunnen wissen?
Ymor schreef:Kan je niet instellen dat er maar een bepaald percentage gewijzigd kan worden. Bijvoorbeeld 20 procent. Zo voorkom je dat mensen hun hele OP weg halen maar zo kan je nog wel foutjes aanpassen.
zonnebloem18 schreef:Het niet kunnen aanpassen of beperkt (maximaal aantal karakters) is niet gebruiksvriendelijk en heeft daarom niet onze voorkeur