Hallo Bellatrix,
Thanks! Ik had het gelezen inderdaad, maar dat komt wel goed hoor. Ook over paarden kan ik behoorlijk kletsen! 
Of ik nog durf te rijden.. Nee, ik denk het niet. Sowieso ben ik na mijn val behoorlijk wat aangekomen. Ik kreeg destijds de verkeerde medicatie, moest drie maanden een korset dragen zodat mijn rug stabiel bleef, en ben in die tijd ook weer vlees gaan eten. Drie dingen die ieder goed waren voor een kilootje of tien, de kilootjes vlogen eraan, maar willen er niet meer af. Zolang ik op dit gewicht blijf ga ik het ook niet meer proberen om te rijden. Ik krijg mezelf er nooit meer opgesleept en ik hoef maar een tikkeltje uit balans te raken of ik zit weer aan de grond, hihi.
Ik moet zeggen dat ik het ook bijna nooit mis. Toen ik nog actief reed droomde ik constant over paarden wanneer ik een weekje of twee niet reed. Ik zat in iedere droom op een paard. Dat heb ik nu helemaal niet meer. Ergens wel heel erg jammer, ik heb als instructrice op een manege gewerkt en een cursus tot B/L-instructrice gevolgd (overigens niet afgerond, examen-stress!), dus het was echt wel een uit de hand gelopen hobby te noemen!