Voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tordis02

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 17:17

Hallo,

Ik ben nieuw op Bokt! Zo af en toe deelt een vriendin van me een link naar een hond-gerelateerd onderwerp waar ik graag op wil reageren, maar wat dan dus niet kan.. Dus ik dacht, laat ik me maar eens registreren!

Mijn naam is Pauline en ik ben 27 jaar oud, ik woon in Tilburg. Ik heb 18 jaar lang paard gereden, van mijn 7e tot mijn 25e. Twee jaar geleden ben ik van mijn verzorgpaard afgevallen en daarbij heb ik een rugwervel gebroken. Sindsdien heb ik geen paard meer gereden. Mijn rug is zo goed als volledig genezen, al is langdurig krom staan (bij het doen van de afwas, bij het stofzuigen, etc.) of zware dingen tillen nog niet helemaal jofel. Ik ben een enorme fan van koudbloedpaarden met als favorieten toch wel het Noord-Zweedse paard en het Belgische Trekpaard.

Ik heb zelf twee honden en regelmatig een opvanger erbij. Ze komen uit Spanje en zijn Podenco's, een Spaans ras dat voor de jacht gebruikt word. Of misbruikt, eigenlijk, na het jachtseizoen worden ze massaal gedumpt, of erger. Ik zet me als vrijwilliger in voor verschillende stichtingen in de vorm van opvanggezin, "blije rijder", en zo nu en dan doe ik een huisbezoek. Daarna werk ik vrijwillig bij een leverancier van vers vlees voor honden en katten, waarvoor ik de social media en de webshop bij hou, help met het snijden en verpakken van porties, menu's maak voor klanten, en vlees bezorg.

Ik kijk er naar uit om hier mee te lezen en veel te leren!

Groetjes,
Pauline

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:21

Welkom op Bokt Pauline! :)

Wat naar dat je bent gevallen...durf je niet meer te rijden nu? :(:)
Wat goed ook dat je honden opvangt!! +:)+

Je kan op niet paardgerelateerde onderwerpen reageren als je 25 nuttige posts hebt gemaakt onder het tabblad informatief. Meer hierover kan je lezen in de Help en Regels die rechts onderin je pagina staan.

Tordis02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 17:30

Hallo Bellatrix,

Thanks! Ik had het gelezen inderdaad, maar dat komt wel goed hoor. Ook over paarden kan ik behoorlijk kletsen! ;)

Of ik nog durf te rijden.. Nee, ik denk het niet. Sowieso ben ik na mijn val behoorlijk wat aangekomen. Ik kreeg destijds de verkeerde medicatie, moest drie maanden een korset dragen zodat mijn rug stabiel bleef, en ben in die tijd ook weer vlees gaan eten. Drie dingen die ieder goed waren voor een kilootje of tien, de kilootjes vlogen eraan, maar willen er niet meer af. Zolang ik op dit gewicht blijf ga ik het ook niet meer proberen om te rijden. Ik krijg mezelf er nooit meer opgesleept en ik hoef maar een tikkeltje uit balans te raken of ik zit weer aan de grond, hihi.

Ik moet zeggen dat ik het ook bijna nooit mis. Toen ik nog actief reed droomde ik constant over paarden wanneer ik een weekje of twee niet reed. Ik zat in iedere droom op een paard. Dat heb ik nu helemaal niet meer. Ergens wel heel erg jammer, ik heb als instructrice op een manege gewerkt en een cursus tot B/L-instructrice gevolgd (overigens niet afgerond, examen-stress!), dus het was echt wel een uit de hand gelopen hobby te noemen! :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:34

Maar wil je dan niet weer gaan lesgeven? Of iets van mennen?

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:39

Welkom op bokt!

Tordis02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 17:57

Omdat ik de cursus niet afgerond heb, ben ik niet bevoegd om les te geven. Helaas.. Stom is dat eigenlijk, ik heb heel de cursus doorlopen, alleen het examen niet gedaan. Ik weet dus net zoveel als mijn mede-cursisten destijds, alleen heb ik dat papiertje om het te bewijzen niet. En dat wil een verzekering toch wel graag zien, dus geen manege zal me aannemen.. Mennen lijkt me stiekem erg leuk, en mocht ik ooit héél rijk worden, dan zou ik ooit, misschien, als ik later groot ben, graag een Belgje willen..

Thanks mala26!

G_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 21:50

Welkom op bokt en veel plezier!