Aparte nieuwsafdeling voor zoiets als WEG?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Aparte nieuwsafdeling voor zoiets als WEG?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 00:01

Ik vroeg me net af of het niet mogelijk is om voor zaken als WEG waar veel berichten over geplaatst worden niet beter in een tijdelijk NIEUWS-forum kunnen komen. Ik merk dat alle andere berichten ten eerste ondergesneeuwd worden door de WEG-berichten, maar ik zie ook dat ze heel snel weer van de eerste pagina afgeduwd worden. Dat is in sommige gevallen best jammer, dan kan je natuurlijk een stipje bij het desbetreffende onderwerp zetten, maar dan moet je het wel gezien hebben. Er staat bij de WEG-berichten wel een tag voor, maar evengoed mis je snel de andere nieuwsberichten daardoor.

BartVB
Eigenaar

Re: Aparte nieuwsafdeling voor zoiets als WEG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 10:27

Bekend probleem inderdaad. Het is op dit moment lastig om berichten over grote evenementen goed te scheiden van ander nieuws. Dat is lastig voor het overige nieuws maar het beperkt ook de mogelijkheden wat betreft de verslaggeving van de evenementen.

Omdat nieuws op dit moment technisch grotendeels in het forum is geïntegreerd kunnen we niet heel erg veel kanten op. De planning is echter om hier (ooit) echt een apart nieuwsgedeelte voor in de plaats te zetten zodat we ook wat meer kunnen met foto's, video's en live updates. Tot die tijd is het helaas even roeien met de riemen die we hebben.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 12:00

Mooi dat er in de toekomst iets mee gedaan wordt. Maar toch jammer dat er niet gewoon onder voorpagina nieuws en overig nieuws een kop grote evenementen nieuws ( o.i.d.) kan komen, waar die berichten onder geplaatst worden. Ik stel het me waarschijnlijk veel te simpel voor, er zal wel meer aan vast zitten dan het bijplaatsen van een nieuwe forumkop.

Dank je wel voor het snelle antwoord!