Bij mij helpt het ook als ik naar Extra ga, dan bij extensies -> instellingen en dan proxyinstellingen wijzigen en dan je LAN-instellingen uitzetten, ik heb dan wel Chrome maar ik denk dat dat hetzelfde is.
Nee juist geen addblocker downloaden. Bokt zorgt voor advertenties om te kunnen bestaan. Als wij allemaal addblocker gebruiken belemmer je er alleen maar bokt mee
je kan ook bokt niet laten blocken door je adblock. dat is gewoon een instelling die je uit kan zetten, voor de rest heb je dan ook geen irritante malwares meer
Century
Geplaatst: 25-08-14 21:47
Wel adblocker downloaden en bokt op de uitzonderingslijst zetten
mijn pagina's laden veel sneller zonder advertenties dus sorry voor bokt maar ik vind die advertenties echt ontzettend irritant, vooral omdat ze coockies gebruiken Als het nou gewoon reclame was, oke...maar cookie-reclame haat ik
Muiz
Moderator Algemeen
Geplaatst: 25-08-14 21:53
meestal wel, je hebt dit (waarschijnlijk) opgelopen op een andere site dan bokt. wat ook kan helpen is een goede virusscanner op je computer/laptop loslaten en kijken waar die mee komt
@dream_lot; de advertenties worden pas geladen op het moment dat de hele pagina binnen is. We doen iig flink ons best om te zorgen dat de advertenties zo min mogelijk effect hebben op het gebruik van de site.
Wat cookies betreft; die hebben een slechtere naam dan ze verdienen. Hier kan je iig aangeven dat je geen cookies wilt:
Wat de popups betreft; dat is echt een probleem met je browser/computer. Kijk goed of er geen rare software op je computer staat. Controleer de plugins/extensies die in je browser geinstalleerd zijn en kijk de instellingen voor een proxy na (zie hierboven o.a.). Die popups komen iig niet van Bokt af Zelf ook een bloedhekel aan die dingen
Happy16
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-14 12:03
ze zijn weg, onderaan de pop-up op de foto zie je een grijs linkje, daar klikte ik op en kon ik ze uitschakelen hoe ze er gekomen zijn is me een raadsel