zoals de titel al zegt, ik heb een pb ontvangen maar kan deze niet openen omdat deze niet in de lijst met berichten verschijnt. In de linkerkolom staat een (1) achter Postvak In maar er is dus geen nieuw bericht.
Hoe kan ik deze pb openen?
Sim
Geplaatst: 22-08-14 23:25
Misschien is je postvak vol. Verwijder eerst een paar berichten en kik of ie dan wel verschijnt.
zigranta
Geplaatst: 22-08-14 23:26
Volgens mij niet, omdat de degene die hem gestuurd heeft hem verwijderd heeft voordat jij hem hebt kunnen lezen.
Ik heb al ruim 2 jaar een dergelijk bericht staan ergens, ik ben er inmiddels aan gewend dat er altijd een bericht ongelezen is volgens de icoontjes en de melding.
Omdat het voor de database redelijk wat werk is om uit te zoeken hoeveel nieuwe PBs je hebt wordt ergens anders een simpel tellertje bijgehouden met het aantal nieuwe en ongelezen PBs. Die tellers hebben de onhebbelijke eigenschap om af en toe wat van het padje te raken, vooral als de servers even heel erg druk zijn.
Ik heb net de tellers gereset, zou allemaal weer goed moeten staan. Als je er nu staat dat je 1 ongelezen PB hebt dan zou er ergens een ongelezen PB in je inbox moeten staan. Als dat echt niet zo is dan hoor ik het graag.
Hier is niks verandert, heb al heel wat keren die lijst doorgewerkt maar nergens staat een ongelezen bericht. Ben er al zo aan gewend na al die jaren inmiddels.