25 nuttige berichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YRT ook meerekenen in 25 nuttige berichten?

Ja
10 (35%)
Nee
18 (64%)

Totaal aantal stemmen: 28

Nayomie

25 nuttige berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 19:19

Hoihoi,

Nee dit is niet zo'n typisch topic, van dat 25 nuttige berichten, maar een idee/voorstel/kritiekpuntje, of onder welke categorie je het wilt laten vallen.

Namelijk het onderdeel jonge kinderen. Als lid ben je nu verplicht om 25 nuttige berichten te plaatsen onder het kopje informatief voordat je verder kunt. Maar kinderen van een jaar of 10/11/12 weten natuurlijk nog niet alles mbt voeding, rijtechnisch en dat soort dingen. Met zo'n limiet zet je dat in principe wel verplicht, maar ik kan mij voorstellen dat veel dat nog niet kunnen.

Is het niet een idee dat het voor gebruikers ook toegankelijk moet zijn dat in die 25 nuttige berichten, ook posts op het jongeren onderdeel meetelt? Kunnen ze elkaar helpen en gaat dat ook wat makkelijker met nuttige berichten :)

Greets
Laatst bijgewerkt door Murthul op 15-08-14 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Poll toegevoegd

luna1604

Re: 25 nuttige berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:47

je hebt gelijk ook ben ik jonger

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:47

Goed idee :)

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:48

Ik ben ervoor! Zit nog steeds met die berichten, moet er nog 8 kwijt ofzo.

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:49

ik moet er ook nog een paar
echt stom

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:03

Ik ben het er niet mee eens. Bokt is en blijft hoofdzakelijk een paardenforum waar je info kunt krijgen en geven. Dat er veel om heen gebouwd is, prima.

Wanneer je jeugdhonk ook mee gaat tellen, komt er een hele infasie (te) jonge kinderen bij.

Ik vind nu al dat er veel jonge kinderen op bokt zitten. Soms is dat absoluut niet handig en lijdt dat tot rellen en kloten voor volwassenen of zij die doen alsof ze vinden dat ze volwassen zijn.

Van mij mag bokt zelfs een leeftijdsgrens krijgen! Laat alle jongere kinderen zich maar aanmelden op het pennyforum om hun itp foto's, verhalen en belevenissen over school en andere zaken em vragen over paarden daar maar stellen en vertellen voordat ze op bokt komen.

Nee dit lijkt mij echt geen goes plan!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:40

Ladybird schreef:
Ik ben het er niet mee eens. Bokt is en blijft hoofdzakelijk een paardenforum waar je info kunt krijgen en geven. Dat er veel om heen gebouwd is, prima.

Wanneer je jeugdhonk ook mee gaat tellen, komt er een hele infasie (te) jonge kinderen bij.

Ik vind nu al dat er veel jonge kinderen op bokt zitten. Soms is dat absoluut niet handig en lijdt dat tot rellen en kloten voor volwassenen of zij die doen alsof ze vinden dat ze volwassen zijn.

Van mij mag bokt zelfs een leeftijdsgrens krijgen! Laat alle jongere kinderen zich maar aanmelden op het pennyforum om hun itp foto's, verhalen en belevenissen over school en andere zaken em vragen over paarden daar maar stellen en vertellen voordat ze op bokt komen.

En wat is de leeftijd dan voor die grens volgens jou? :)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:43

Ja, dump vooral alle kinderen op een Pennyforum.
Jammer voor de kids die hier iets zinnigs komen vragen.
Ze komen er heus wel op als ze erop willen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:45

Alle kinderen >;) ?
Sorry maar alle kinderen '' dumpen '' vind ik echt heel onaardig klinken.
Er zijn inderdaad ook kinderen die wel normaal kunnen communiceren

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:47

Ik ben ook een (jong) kind en ik zou het niet leuk vinden om naar een penny forum te moeten gaan!

TS ik snap je punt! Maar om het in de huiskamers mee te katen tellen is denk ik niet zo'n goed idee, Maar wat miss wel kan is om van die 25 bijv 15 te maken?!

Toothless

Ladybird schreef:

Sorry maar aan liefde voor paarden zit geen leeftijd. Als jij nou 10 jaar was geweest in deze tijd, met social media e.d. en je hebt een pony of verzorgpony gekregen ga je dit toch ook delen?

Ik ken zelfs een meisje van 8 die verbaast me telkens weer met wat ze al weet over paarden. Ze heeft me laatst helemaal uitgelegd wat artrose was. Na gegoogled en het klopte ook gewoon!

Nee aan liefde voor paarden zit geen leeftijd dus ik vind jou reactie nogal bespottelijk

Chiave

Bij een leeftijdsgrens worden dus alle kinderen uitgesloten.
Tenminste, alle kids onder de leeftijdsgrens.
Het komt wel neer op dumpen, want ze zijn hier dan niet meer welkom. Dat is pas sneu.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 22:48

Wat vind jij de leeftijdsgrens?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:49

Die van ladybird valt nog 100x mee als je het met de reactie van JoopC vergelijkt

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:51

SindyKaya schreef:
Die van ladybird valt nog 100x mee als je het met de reactie van JoopC vergelijkt

Mijn reactie is bot? Nee, het is niet bot om alle kids over 1 kam te scheren?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:52

Die manier waarop je het brengt is alles behalve vriendelijk

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 22:52

JoopC schreef:
SindyKaya schreef:

Mijn reactie is bot? Nee, het is niet bot om alle kids over 1 kam te scheren?

Een mening geven is prima, maar dit is niet netjes verwoord ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:53

mijn zusje is net 11, zoek maar op Myrthe03. die heeft al vaak nuttige tips kunnen geven en is zo aan haar 25 berichten gekomen. Het kan dus wel...

Lekker weer vooroordelen hier, mijn zusje van 11 zou serieus volwassener reageren...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:56

De manier waarop ik het breng zal dan misschien niet vriendelijk zijn, maar ik vind dit argument/standpunt/whatever gewoon oneerlijk en is ook grotendeels een vooroordeel, zoals Marlinde al zegt. Er schrijven hier zat meiden van een jaar of 12 of jonger en die zijn gewoon normaal aan te spreken en je kunt een discussie met ze starten. Ja er zitten dames (of heren) tussen die er een potje van maken, maar waarom een leeftijdsslot? Er zijn enkele rotte appels, maar niet iedereen hoeft daaronder te lijden.

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:58

Maar, heb ik het nou verkeerd begrepen, of.... Volgens mij was het helemaal niet zo moeilijk om aan die 25 berichten te komen? Ik had de indruk (maar zou het fout kunnen hebben) dat bijvoorbeeld een reactie op een uitgelichte foto ook meetelde? Dat moet die kids toch nog wel lukken?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:59

Sterretje90 schreef:
Maar, heb ik het nou verkeerd begrepen, of.... Volgens mij was het helemaal niet zo moeilijk om aan die 25 berichten te komen? Ik had de indruk (maar zou het fout kunnen hebben) dat bijvoorbeeld een reactie op een uitgelichte foto ook meetelde? Dat moet die kids toch nog wel lukken?

Ik geloof dat het gaat om de berichten die op de voorpagina staan. Wanneer je reageert krijg je een streepje erbij, tot de 25.
Begrijp dat niet echt. Waarom alleen de voorpagina?

Djowel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:04

ik herken me hier ook wel in. Ben zelf 23, maar heel lang uit de paardenwereld geweest. Voor mijn gevoel kan ik jullie doorgewinterde bokkers dan ook niet goed voorzien van informatie. tuurlijk kan ik soms mee denken en mijn logische verstand gebruiken, maar 25 informatieve berichten word lastig..
wat ik nu zie is een 'Young Riders' hoekje. Is het geen idee om leeftijden te verbinden aan sommige 'hoeken'? Ik snap dat je in een 'zwanger topic' niet zit te wachten op mensen van 12. Je zou een hoekje kunnen maken voor 20+ bijvoorbeeld en een hoekje voor tot 20 jaar bijvoorbeeld. het is maar een idee, leeftijd kan over gediscussieerd worden. Over het algemeen in het voor de jongere garde ook gezelliger om met leeftijdsgenootjes te kletsen denk ik. :)

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:06

nou TS dan maak je toch een poll

ik ben benieuwd wat het resultaat is

dit topic vormt sowieso oneindige discussies :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:07

Bij KS-ITP tellen de posts ook geloof ik?
Nou 25 keer leuk & schattig zeggen en je hebt ze...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:07

Joop, het was dat je onder het kopje ''Informatief'' op het forum 25 berichten moest plaatsen, niet perse de voorpagina.

Ik vind het idee van Djowel goed. Misschien per hoekje een leeftijdslimiet. Ik ben het hier in ieder geval mee eens.