account verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 13:10

Hoe kan je account verwijderen?

Szan

Re: account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:11

Kan niet :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:12

Niet...

Je kan geloof ik wel je naam laten veranderen in Gast....(cijfers)
En dan je profiel leeg halen.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 13:12

EskeGirl schreef:
Niet...

hoe kan je dat doen?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:13

Pandameisje schreef:
EskeGirl schreef:
Niet...

hoe kan je dat doen?

Daarvoor moet je een modje PB'en met de reden waarom je het wil.

MirteNikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:15

je kunt aan een moderator vragen of die je account wil verwijderen dat gaat wel.
Heb ik ook ooit gedaan.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:18

Meid, je bent 17, ik neem aan dat je prima hier kan opzoeken hoe je je profiel kan leeghalen.
Account (en evt. berichten) kun je niet verwijderen.

Verder denk ik dat je weinig moeite hoeft te doen. Als ik zo kijk wat er gebeurd is (en van welke taal jij je soms bediend :oo ) dan heb je mijns inziens grote kans dat je een Officiele Waarschuwing en/of een ban krijgt. Helemaal als je privéberichten openbaar gaat plaatsen.

Tip: je bent 17; gedraag je daar eens naar, ook in je taalgebruik en je manier van omgang met anderen.
En neem dan ook de consequenties en de gevolgen van je handelen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:19

aan een mod vragen en je profiel leeghalen

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:19

Hoeveel van die aandacht topics ga je nog maken zeg? := Accounts verwijderen kan niet, kun je ook prima opzoeken.

En pb's openbaar maken mag niet.. Al zegt het meer over jou dan over de andere, wat een taal zeg..

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 13:22

dit is dus de reden dat ik weg ga mensen door @melody7 haar bericht.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:25

Ik denk dat het voor jezelf beter is als je inderdaad vertrekt. Als je dergelijk lange tenen hebt dat je dit soort dingen zegt:
Pandameisje @ [JHK] De Gezelligeraregrappigesmileybokkers Komen eraaaaaaaan!! #1

dan zit je niet lekker in je vel.
Probeer dat echter niet op anderen af te reageren, en gedraag je eens naar je leeftijd. Je opent zelf dit topic en vervolgens zeg je elders op bokt dat je hier in dit topic 'wordt afgezeken'. Dan kun je klaarblijkelijk écht niets hebben.
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 09-08-14 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:25

Heb even gekeken Pandameisje, maar ne voelt je in mijn ogen snel aangevallen.
Je zult altijd kritiek krijgen van mensen, overal, niet alleen hier.
Leer ermee omgaan en heb nog een gezellige tijd op bokt :D

Enne, dit is dus geen kritiek op jou, maar een tip.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:26

Ook ik heb net dat topic gelezen en die foto's van je PB's. Ik zie die Esmee gewoon redelijk netjes reageren en jou alleen maar schelden.
In plaats van nu te vluchten en je account proberen te verwijderen, kun je ook je excuses aanbieden en vanaf nu proberen volwassen te reageren.
Je bent 17, oké nog niet volwassen, maar ik vind toch dat je mag verwachten dat je dan normaal kan reageren.

Melody7 zegt helemaal niets verkeerd of kwetsend, kritisch is ze wel en daar is helemaal niets mis mee. Het zou fijn zijn als jij ook eens even kritisch naar jezelf zou gaan kijken.
Welkom in de grote mensen wereld ;)

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:27

Pandameisje, Misschien is het een goed idee je profiel leeg te halen en even lekker in de meeleedsmodus te gaan. Bokt gewoon even lekker links laten liggen en zo af en toe mooie fotos kijken, wegblijven uit discussies. Geloof me het werkt prima :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 13:30

IK WORD ELKE KEER HIER ZWART GEMAAKT ZIJ NOEMT ME AANDACHT TREKKER ZIJ BEGIND IN DAT fiets TOPIC.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:31

Zoeekfunctie ! :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:31

Pandameisje schreef:
IK WORD ELKE KEER HIER ZWART GEMAAKT ZIJ NOEMT ME AANDACHT TREKKER ZIJ BEGIND IN DAT fiets TOPIC.

Rustig aan. Niemand hier valt je aan. Mensen lezen alleen wat er gebeurd is, en trekken daar conclusies uit, dat is niet zo vreemd.

Als je haar eens gewoon negeert? Niet meer op reageren, gewoon alsof ze niet bestaat?

En misschien zou je op je taalgebruik kunnen letten :)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:33

Jeetje TS, komop nou zeg, je bent verdorie 'al 17', je gedraagt je nu serieus als een kleuter die begint te gillen, schreeuwen en stampvoetend een driftbui krijgt. Dat 'zwartmaken' doe je overigens helemaal zelf, juist door de manier waarop jij reageert.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:33

Wauw jij voelt je wel erg snel op je teentjes getrapt zeg! Wil je nou serieus alleen van bokt weg omdat je niet tegen kritiek kunt die je zelf uit lokt? In dat geval vrees ik dat jij het nog erg zwaar gaat krijgen in het echte leven. :=
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 09-08-14 13:34, in het totaal 4 keer bewerkt

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:34

Petrichor schreef:
Wauw jij voelt je wel erg snel op je teentjes getrapt zeg! Wil je nou serieus alleen van bokt weg omdat je niet tegen kritiek kunt die je zelf uit lokt? In dat geval vrees ik dat jij het nog erg zwaar gaat krijgen in het echte leven. :=

Precies mijn gedachte. Alleen in real life heb je geen modjes, kun je je berichten niet verwijderen of je account verwijderen en weg gaan.............

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:35

Om terug te komen op de vraag. Je profiel verwijderen kan niet. Je kan wel je profiel op niet actief zetten, door een ander mailadres aan te geven in je profiel en deze niet via de activatiemail te activeren. Als je dit doet, vergeet dat niet je profiel leeg te halen.

Wellicht kunnen we het hier gezellig houden. TS wil hier weg en stelt een vraag, de reden van vertrek doet er niet veel toe, dit is haar keuze om het blauwe scherm te verlaten.

Vayo

Pandameisje schreef:

Tel eens tot 10 .... Je wordt niet zwart gemaakt. Je wordt aangesproken op je gedrag. Je bent 17 jaar en dan mag er best van je verwacht worden dat je met kritiek om kan gaan.

Met nette woorden en goede argumenten kom je een heel eind verder dan met hoofdletters, geschreeuw en gescheld en woorden als fiets.
Als zij de persoon is die begint, dan spreek je haar daar op aan. Gaat ze verder, dan kun je haar er nogmaals naar verwijzen en netjes(!) vragen ermee op te houden. Daarna negeer je zo'n persoon toch gewoon!?
En volgens mij is er ook een knop (foei knop dacht ik) waarvoor je zorgt dat je de berichten van die betreffende persoon niet meer kan lezen.

Je zult echt aan jezelf moeten werken denk ik. In het echte leven zal je ook kritiek te verwerken krijgen en als je dan zo reageert kom je niet ver.
Mensen nemen je eerder serieus als je netjes blijft en rustig dan dat je gaat schelden en schreeuwen.
Laatst bijgewerkt door Vayo op 09-08-14 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Hhilde

Pandameisje schreef:

Misschien heeft ze wel gelijk als ik het zo lees.. Sorry hoor :=

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:36

Niemand maakt je zwart dat doe je zelf. Als je je gewoon gedraagt heeft er ook niemand een rede voor om te zeggen dat je iets aan moet passen, je maakt ergens een gigantisch probleem van terwijl je het ook gewoon als een tip had kunnen zien.. En dan maar gaan schelden? Dat helpt :=

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:37

Als je ook eens kijkt naar de manier waarop je reageert en de topics die je opent :=