Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwerte schreef:Ik wil niet zeuren, maar als je de gebruikersvoorwaarden aanpast...moeten de gebruikers dan niet opnieuw toestemming geven? Nu wordt er een verandering doorgevoerd, waar lang niet elke gebruiker van op de hoogte is. Geen idee hoe het juridisch zit, maar mijn gezonde boerenverstand zegt dat dit op deze manier niet eerlijk is.
Bokt gebruikersvoorwaarden schreef:We hebben het recht om deze voorwaardes op ieder moment te wijzigen en zullen je daar zoveel mogelijk van op de hoogte houden. Het is echter wel aan te bevelen op regelmatige basis zelf de voorwaarden te controleren op wijzigingen. Als je niet akkoord gaat met één van de wijzigingen, maak dan niet langer gebruik van "Bokt.nl". Als je gebruik blijft maken van "Bokt.nl", ga je automatisch akkoord met de wijzigingen.
rea schreef:Muurp schreef:...
Douraque:
... Momenteel geniet Far van zijn welverdiende pensioen door elke dag samen met mij te grazen in de wei...
Ik krijg hierbij een beeld voor ogen van Douraque die op handen en voeten staat te grazen, schouder aan schouder met haar paard Far ...
Muurp schreef:Sticky over gebruik van foto's en de rechten hiervan
.....
Op UK staat nu een sticky waarin juridische informatie staat met betrekking tot het na (laten) tekenen.
Je kunt het sticky hier vinden: [UK] Rechten met betrekking tot het natekenen van foto's