Zojuist heb ik een advertentie geplaatst op de boktmarkt Echter kreeg ik een foutmelding bij het uploaden van de foto's Een AJAX HTTP (heb wel een printscreen gemaakt) Drukte ik vervolgens op opslaan stond de betreffende foto wel gewoon bij de advertentie Ik moest voor elke foto opnieuw op bewerken klikken, foto selecteren, op uploaden klikken en dan opslaan (na ok te hebben gedrukt bij de foutmelding) dan stond de foto er wel bij Wat kan er fout zijn? Heb een jpeg en foto heeft een grootte van 300kb ongeveer
Ik het zelfde nu en ook is de advertentie 3 x geplaatst en bij zelfs 1 een foto van een blouse ipv de stal
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 01-09-14 19:21
Ik had eerder een pb gestuurd naar Bart en Anca maar wegens drukte zijn ze er niet aan toegekomen. Nu is dit topic me helemaal aan de aandacht ontschoten en vroeg ik me af of jullie dit probleem blijven houden?
Ik heb uitleg gekregen waarom het uploaden van foto's niet makkelijk gaat met een ipad/telefoon; Dit komt omdat foto's vanaf je telefoon/ipad voor de site automatisch image.jpg heten en dat vind de upload niet zo leuk.