Foutmelding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 07:27

Hoi,

zodra ik naar de homepage van Bokt.nl ga krijg ik de volgende foutmelding:

Notice: Undefined property: stdClass::$session in _drupal_session_read() (line 256 of /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/includes/session-phpbb.inc).
Notice: Undefined property: stdClass::$timestamp in _drupal_session_read() (line 257 of /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/includes/session-phpbb.inc).

Ik kan zo niet vinden of deze melding al bekend is, ook niet via de zoekfunctie omdat het forum dan helemaal uit zijn dak gaat :D

Deze melding krijg ik zowel mobiel als op mijn laptop en vaste PC, maar niet altijd. Ik krijg deze melding ook voor dat ik inlog. Op zich heb ik er geen last van, maar beter even melden.

Guess_NH

Re: Foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 07:29

Ik heb deze melding ook.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 07:51

Melding kreeg ik gisteravond al. Inderdaad alleen voordat je ingelogd bent..

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:43

Scherp, die kwam hier bij het testen niet naar boven. Zou opgelost moeten zijn :j Laat het weten als je dit toch nog tegenkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:54

Komt goed! Bedankt voor de snelle reactie :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 13:07

Mijn voorpagina ziet er wat raar uit op safari, als ik bokt open via icap is ie wel normaal. Ik kan geen printscreen maken maar wel omschrijven.

De bovenkant is normaal ook staan de nieuwsberichten op de goede plek. Rechts daarvan staat een hele lijst wiki, ver daaronder is uitgelicht. De linkerkant is blanco, pas een heel eind naar beneden onder de nieuwsberichten staan de twee lijstjes nieuwe en eigen berichten. Heel vreemd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 13:08

Heb ik ook soms, bij mij helpt vernieuwen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:06

Karuna: gebruik jij nog old.bokt.nl? Ik denk dat de voorpagina daarvan namelijk vastzit aan de testversie.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:51

Ik gebruik beiden :j old bokt gaf geen probleem alleen de nieuwe versie van bokt op safari wel dus, op icap ging het goed. Inmiddels doet hij het weer gewoon.

Ik probeer nog steeds te wennen aan de nieuwe versie maar hij blijft om de een of andere reden kleiner en slechter leesbaar dan de vorige versie. En de knopjes zijn net iets te klein om in een keer goed te mikken. -O- . Vandaar dat ik beiden door elkaar heen gebruik in de hoop dat ik er ooit aan wen.