Ik ging naar bokt.nl, als het goed is gewoon al ingelogd als ZowieZo omdat ik heb aangekruist dat ik ingelogd wil blijven. Maar opeens zag ik rechts bovenin een hele andere gebruikersnaam, van een account wat ik dus absoluut niet ken. Ook gaf een balkje aan dat er al een sessie gestart was? Zie hier een screenshot: http://i.imgur.com/di0m8dv.png?1
Toen ik naar 'mijn berichten' scrolde, zag ik ook allemaal topics staan waar ik dus zelf nooit op gereageerd heb, hier heb ik wel een screenshot van gemaakt maar die zet ik hier niet neer (lijkt me niet leuk als andere kunnen zien in welke topics je allemaal gereageerd hebt).
Vervolgens dacht ik, maar dit kan helemaal niet. Hoe kan iemand ingelogd zijn, die nooit heeft ingelogd op mijn browser? Toen ging ik naar een topic, en toen verscheen weer gewoon mijn naam rechtsboven. Maar telkens als ik naar de startpagina ga, nu nog steeds, verschijnt LvA haar naam weer en staan er weer de topics waarin zij gereageerd heeft haha. Gelukkig maar alleen dat, stel dat ik al haar berichten zou kunnen lezen (dat zou ik natuurlijk nooit doen, maar stel dat dit probleem vaker voorkomt en het bij een toch wel nieuwsgierig iemand gebeurt).
Ik vind het ieder geval heel apart, dus misschien dat iemand hier meer van weet, of waar dit foutje vandaan kan komen?
Ik zal LvA ook even een bericht sturen om haar op de hoogte te brengen van dit topic, en dat ik het zelf net zo min snap.