Ik slik sinds ruim een maand de pil, welke ik altijd s'avonds slik. Nu ben ik daar elke ochtend kotsmisselijk van, en niet zo'n beetje ook. Zelfs meerdere keren moeten overgeven. Kan niks eten of drinken want krijg het gewoon niet weg, of het komt er net zo hard weer uit. Nu is het zaterdag en wil heel graag met de pil stoppen, maar kan dat wel zomaar?
Groetjes,
Sammie
Geplaatst: 02-08-14 12:40
Volgens mij is er een algemene anticonceptietopic?
Als jij die pil ruim een maand lang doorgeslikt heb kun je idd nu 'zomaar' stoppen. Je last dan nu een stopweek in en ipv weer te beginnen neem je hem niet meer in.
Ga hem eens 's morgens slikken. Ik had er ook enorm veel last van. Zelfs 's nachts wakker worden en 's ochtends een half uur moeten bij komen. Sinds ik hem 's ochtends slik heb ik hier geen last meer van. En anders overstappen naar een lichtere pil.
BITO
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-14 15:34
Nee heb hem niet een maand doorgeslikt, 1 strip geslikt stopweek en nu bij de 4de pil.
Ik ga maandag eventjes langs de huisarts. Het is nu dan rond 4ren.. Kon pas net 2 glaasjes sinaasappelsap drinken, en 1 biscuitje met moeite.. hoop echt dat de ha een andere pil heeft of iets, want dit is niet fijn.
Ik was ook erg misselijk van mijn vorige pil. Heb een andere pil gekregen van de huisarts en het is nu veel beter. Zou dus zeker overleggen met je huisarts of er ook een andere pil mogelijk is.
Waarschijnlijk past deze pil idd gewoon niet bij jou. Even naar de huisarts gaan en vragen om een andere optie. Heb zelf al jaren dezelfde, nooit misselijk van geweest en slik hem ook gewoon 's avonds. Je kunt overigens altijd gewoon stoppen met je pil, houdt er dan wel rekening mee dat je niet beschermd bent tegen zwangerschap, en dat je cyclus wat ontregelt kan zijn waardoor je dus op een ander moment dan verwacht ongesteld wordt. Ben zelf ook aantal keren gewoon gestopt middenin een strip om diverse redenen.
Echter, daar zul je wellicht nog niet kunnen posten omdat je eerst 25 nuttige berichten op de informatieve paardenfora geplaatst moet hebben. Meer daarover kun je nalezen in de Help: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F
Hier plaats ik voor nu een slotje. Wanneer je bij de 'Kudde' hoort, nodig ik je uit je vraag te stellen in het centrale topic. Als alternatief zou je het ook eens kunnen doorlezen (of via de zoekfunctie in het topic zoeken) om te zien of je zo het antwoord al kunt vinden.