Ja, het is weer zomervakantie

Wonder bij wonder wist ik mijn inloggegevens nog. En heb ik mij eerst ruim een uurtje diep geschaamd over mijn oude wilde hengsten topics.

Maar goed, ik ben dus oud bokker BlackShadowZ. Oftewel gewoon Loeky

Ik ben geboren op 29 Maart 1997, in het prachtige Venlo.
Ik heb in 2013 mijn VMBO-Tdiploma in ontvangst mogen nemen op het ValuasCollege in Venlo. Hierna ben ik de zware intake procedure van de opleiding HTV-Politie ingegaan aan het SummaCollege te Eindhoven. Het was zowel fysiek als mentaal heel zwaar, maar samen met 34 van de 500 andere hebben we het gered!
De opleiding HTV-Politie is opgezet voor studenten die te jong zijn voor de Politie Academie. Na het afronden van deze opleiding ben ik het bezit van HTV- en BOA diploma. Ook mag ik aan de intake van de Polite Academie starten, ook al zijn er geen vacatures. En mocht ik aangenomen worden start ik in het tweede jaar van de academie.
Buiten schooltijd speel ik bij de Eindhoven Kemphanen (IJshockey), en ben ik Hostess bij voetbalclub VVV-Venlo. Ook ben ik sinds 2012 actief lid van het Rode Kruis in de functie van Noodhulpverlener.
Ik ben nog net niet in de stallen geboren, maar ik kom wel uit een echte paardenfamilie. Mijn opa en oma hadden een eigen boerderij in Maasbree met een aantal recreatie- en springpaarden. Deze boerderij hebben ze helaas moeten verkopen na het overlijden van mijn opa.
Ik was zelf nog te jong om op de manege lessen te volgen, maar ik ging trouw elke dag mee met mijn moeder en zus die les hadden. En elke keer wist ik wel weer iemand lief genoeg aan te kijken voor een rondje of meer.
Toen ik oud genoeg was om lessen te volgen hielde mijn ouders hun hart wekelijks vast. Als niemand op die grote enge bokkende pony durfden, ging ik er met liefde op voor een rondje rodeo. En al gauw vonden mijn ouders me na les achterste voren, staand en koprollend op mijn pony.
Toen geen pony meer te eng was, en geen hindernis te hoog zocht ik een nieuwe uitdaging. Dat werd Horseball.
Ik begon bij team Oranje op Manege Beekshof, maar stapte na twee jaar over naar Manege Venlo. Ook hier heb ik nog een aantal jaar met veel plezier gereden.
Ondertussen had ik twee verzorgknolletjes. Een kleine Exmoor genaamd Angus, en een KWPNer genaamd Mathilde. Ik heb van deze schatjes geleerd, maar helaas kon ik het niet meer combineren met school.
In 2013 heb ik nog een tijd stage gelopen bij Pensionstal Roodveld in Grubbenvorst. Hier heb ik denk ik wel het meeste geleerd van mijn hele paarden cariére. Helaas kwam er een einde aan mijn stage door een zwaar ongeluk met mijn trainingspaard.
Ik heb sindsien nog af en toe gereden op paarden van vriendinnen, maar aan een manege wil ik absoluut niet meer beginnen. Ik wil wel weer heel graag gaan rijden, maarja vind maar eens een leuk adresje

Als je nog vragen over me hebt mag je die altijd stellen, en vertel graag over mijn hobbys etc.
groetjesssss