rsva lovers!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_Beauty

rsva lovers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 18:43

heeey ik rij nu al 1 jaar en 1 maand op rsva (ruitersportvereniging almere) :)
en ik vroeg me af wie van bokt daar ook rijdt /3
en op welke paarden hebben jullie al gereden??
ik heb al gereden op:
dunja , hitstar , bailey , patty, kartouch , worlino , roxanne , astor, en chibra (ik weet niet of k een paard ben vergeten maar als het goed is niet :o )
dunja,bailey,chibra en roxanne zijn mijn lievelings paardjes van de manege <3
en wie gaat cursus week 6 doen??
sorryyy als dit hier niet geplaatst mag worden maar zit pas net op bokt :+
ik snap het dus nog niet helemaal :+

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: rsva lovers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:31

Hallo en welkom op Bokt!

Je schrijft dat je Bokt nog niet helemaal snapt, graag wil ik je dan helpen om het iets meer te gaan begrijpen. Allereerst wil ik je graag de tip geven op de help en de regels een rustig door te lezen, dan wordt je vast al heel veel duidelijk. Je vindt deze 2 helemaal onderaan de pagina, in de blauwe balk. Daar staan ze aan de rechterkant.

Jouw topic om mensen te vinden die ook bij RSVA rijden, hoort eigenlijk thuis in de manegehuiskamer, maar daar zul jij nog niet meteen mogen posten. Hiervoor moet je namelijk eerst 25 nuttige berichte hebben. Nuttige berichten zijn berichten die je post in de topics onder het tabblad informatief en die ook daadwerkelijk iets aan zo'n topic toevoegen. Daarna moet je nog aanmelden voor de kudde. In de help vind je ook meer uitleg hierover.

Hoop dat ik je zo al wat geleerd heb om Bokt beter te begrijpen. Mocht je toch nog vragen hebben, stel deze dan gerust, dan help ik je graag weer verder.

Heel veel plezier nog gewenst hier!

Rider01

Re: rsva lovers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:33

Er was altijd een RSVA huiskamer topic maar of die nog loopt?

Dat hitstar nog steeds gereden wordt, die is ondertussen ook al 21/22 jaar denk ik?

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:06

Dit hoort hier inderdaad niet thuis. Er is hier een speciaal subforum voor; kijk maar bij 'Kantine' onder "Manegehuiskamer'. Ook kun je, omdat je onder de 16 bent, terecht bij het gedeelte voor de jeugd: de Young Riders.

Als je net nieuw bent, is het inderdaad handig de Bokt Help eens door te lezen. Daar kun je ook lezen over de regel dat je eerst 25 nuttige berichten moet plaatsen op de paard-gerelateerde fora voordat je op de andere fora mag posten: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

In de Manegehuiskamer, dat subforum kun je hier vinden: [MHK] De Manegehuiskamer kun je eens via de zoekfunctie (de balk rechts bovenin) zoeken of er al een topic bestaat over jouw manege. Anders mag je er een opstarten.

Hier plaats ik voor nu een slotje, omdat dit topic dus eigenlijk een 'dubbeltopic' is. Veel plezier op Bokt!