Bokt... je moet je schamen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Bokt... je moet je schamen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 20:07

Ongelofelijk,

Ik stuit net op het volgende topic...
[LZP] iemand opgevangen. wat nu verder?

Waaruit blijkt dat het volgende topic gesloten is omdat het topic in LZP thuishoorde, maar TS nog niet de rechten had om daar te posten.
[VVDD] Wat kan ik nu nog doen?

Seriously! TS heeft een nacht zwervend door de stad door gebracht. Is gelukkig opgevangen door een bokker, maar een permanente oplossing is er niet, en ze heeft nog steeds hulp en tips nodig. Ze zit helemaal met der handen in het haar, geen idee waar ze heen kan. En dan om een suf regeltje wordt der topic bruut op slot gezet?

Ik snap dat de regels er zijn, maar kan er nou nooit een uitzondering gemaakt worden?

Ik vind echt dat in dit geval bokt zich moet schamen!
Bah

Roosch

Re: Bokt... je moet je schamen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:08

Ik moet zeggen dat ik me er ook even over heb verbaasd. Maak dan gewoon even een uitzondering.
Geluk bij een ongeluk was dat TS al bij iemand terecht kon toen het topic gesloten werd, dat weer wel.

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:08

Ja ik stuitte hier ook al op vind het eigenlijk ook niet kunnen! :n

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:09

jup, hier dacht ik hetzelfde!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:11

Ik had ook dat idee, ik snap dat regels na te leven zijn.
Maar dit ging over iemand die in zware problemen zat.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:11

Nou, eerlijk is toch eerlijk? En het is nu toch ook opgelost door iemand anders het topic te laten openen?

Ik kan me wel vinden in het slotje, aangezien TS ook pas net lid is en gelijk met zoiets komt. Misschien hadden ze even kunnen overleggen oid, maar tja....

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:12

Heb je daar de mods zelf al over aangesproken dan ?

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:17

Naar aanleiding van dit topic even gekeken, en jeetje, soms hoeft niet alles volgens het boekje hoor, bokt.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:19

Ik vond het ook bijzonder ja :=

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:21

Helemaal mee eens, dit kun je toch niet maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:21

caroline_max schreef:
Ik kan me wel vinden in het slotje, aangezien TS ook pas net lid is en gelijk met zoiets komt. Misschien hadden ze even kunnen overleggen oid, maar tja....

Iets meer inlevingsvermogen: in de TS haar situatie is dat misschien níet iets waar je aan denkt en waar je tijd voor denkt te hebben, eerst even een overlegje doen, die het halve modteam doormoet, waarna je pas na # zoveel uren of dagen wat terug hoort..

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:22

Ik was het topic aan het lezen en heb me zeer verbaasd over de opmerking van de mod daaronder... Schande.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:24

Hoezo moet ik me meer inleven. Het is natuurlijk heel erg voor TS en ik hoop echt dat ze snel hulp/huisvesting heeft. Maar die 25 nuttige berichten plaatsen is toch niet zo heel moeilijk? Dan was er geen punt geweest.

Geen idee hoelang het mod-team over zulke zaken vergadert, maar ik neem aan dat ze dat in overleg met TS doen en in zulke gevallen ook een beetje snel? Of denk ik dan te rooskleurig?

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:25

Jeetje... Voor zo'n situatie mag Bokt zeker wel eens een uitzondering maken en hoeft het niet de regels na te leven... Ongelooflijk, ik vind het gewoon respectloos :n

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:25

Dit was een spoedsituatie, degene in kwestie had wel wat andere dingen te regelen dan 25 nuttige berichten plaatsen gisterenavond..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:26

caroline_max schreef:
Hoezo moet ik me meer inleven. Het is natuurlijk heel erg voor TS en ik hoop echt dat ze snel hulp/huisvesting heeft. Maar die 25 nuttige berichten plaatsen is toch niet zo heel moeilijk? Dan was er geen punt geweest.

Geen idee hoelang het mod-team over zulke zaken vergadert, maar ik neem aan dat ze dat in overleg met TS doen en in zulke gevallen ook een beetje snel? Of denk ik dan te rooskleurig?

Dus ze moet even snel die 25 berichten plaatsen?
Die heb je niet in 5 minuten geplaatst en ondertussen tikt de tijd dat je dakloos bent gewoon door.

melvinrandy

caroline_max schreef:

Als jij op straat staat, ga jij echt geen 25 leuke lieve berichten plaatsen.

Ik vind het slecht dat bokt dit topic heeft gesloten. Alles volgens de regels is toch niet altijd nodig?

Furrow

caroline_max schreef:

Als je al heel de nacht je overal moet verschuilen omdat je geen slaapplaats hebt, dan kan ik geloven dat je te hard in paniek bent voor 25 nuttige posts.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:27

Ik had het 1e topic gevolgd en was ook echt stom verbaasd dat het op slot ging. In zo een geval kan er best een keer wat soepeler met de regels om gesprongen worden.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:27

Helemaal mee eens!! Echt belachelijk!!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:28

Als je even had gelezen (of misschien beter gelezen) had je geweten dat die TS al langer meeleest op bokt, maar voor haar nood situatie een account heeft aangemaakt.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:31

caroline_max schreef:

Heb je enig idee hoeveel moeite het kost als je helemaal in de stress bent, telefoon bijna leeg en geen opties meer om 25 nuttige berichten te posten? Geloof me, paarden staan op zo'n moment niet echt hoog op de prioriteitenlijst.

TS, ik vond het ook een zeer vreemde actie om zomaar met die uitleg het topic te sluiten en heb me hier ook zeer over verbaasd. Op zijn minst had ik verwacht dat er samen met TS een oplossing gezocht zou worden.

In mijn ogen kwam het over als een overijverige nieuwe mod die met het regelboek in de hand aan het modden is, mijn idee in dit geval zou zijn meer in de geest van de regels wat verzinnen zodat diegene haar verhaal kwijt kan en er gezocht kan worden naar oplossingen.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:33

In dit geval heeft de moderator prima gehandeld. Bokt is in eerste instantie een paarden forum, en hoewel het begrijpelijk is dat de TS van het gesloten topic hier haar hart wilt luchten is het gewoon niet de bedoeling dat iedereen zomaar overal gelijk kan posten. Deze regel is er nou eenmaal niet voor niks. Bokt zou volledig overspoelt raken door niet paarden mensen, en dat is juist wat wij willen voorkomen. En ook al is dit een schrijnend geval, als we het hier toestaan dan gaan we met 2 maten meten en dat is ook niet de bedoeling.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:33

Ik heb gewoon gelezen hoor, en meelezen is wat anders dan lid zijn. Regels zijn dan regels, dus wat dat betreft snap ik het wel. Al begrijp ik dat er geen overleg is geweest voor het sluiten van het topic, en dat is natuurlijk wel een beetje raar in deze situatie.

Ik neem aan dat als TS zelf contact had gezocht met het mod-team er best een oplossing is. Er zijn ook veel schaduw-account voor zulk soort ernstige zaken dus dat lijkt me dan best mogelijk?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 20:34

Onbegrijpelijk dit... echt...

Gewoon BAH. Ik kom hier al ruim dan 10 jaar met heel veel plezier, maar dat er zo schaamteloos vast wordt gehouden aan de regeltjes.

Harteloos dit gewoon. bah bah bah.

Kan hier met mijn hoofd gewoon niet bij.

Een account en topic openen op bokt doe je niet als je niks met het forum en de paarden hebt. Dan zou je wel naar een willekeurig ander forum zijn gegaan zoals fok.nl of zo. TS geeft duidelijk aan hier al een tijd mee te lezen en nu uit paniek een topic aangemaakt. Kan dan echt niet begrijpen dat je dan gaat muggenziften over 25 stomme posts.

Moet ik dan ook maar van bokt. Ik kom hier al 10 jaar, maar ik kan me de laatste keer dat ik een nuttige paardenpost heb geplaatst niet eens meer herinneren.

Ongelofelijk.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 27-07-14 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt