Geen ''nieuwe advertenties'' bij Chrome?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fink

Geen ''nieuwe advertenties'' bij Chrome?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 00:04

Afbeelding

Als ik naar ''nieuwe advertenties'' op Bokt scroll, dan staan er geen advertenties.. Bij Internet Explorer heb ik dit niet. Weet iemand hoe dit komt?

Eunomia

Re: Geen ''nieuwe advertenties'' bij Chrome?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 00:04

Ik gebruik ook Chrome en heb gewoon 'Nieuwe Advertenties' onderaan staan.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 00:05

heb ik ook, je hebt waarschijnlijk net als ik addblocker aan staan

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 00:18

olafgek schreef:

Dat is het :j, maar ik vraag me af waarom AB die blokkeert, het hoort toch bij bokt..?

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 00:31

NikkiEnJij schreef:
olafgek schreef:

Dat is het :j, maar ik vraag me af waarom AB die blokkeert, het hoort toch bij bokt..?

Het is een ander systeem of soort werd mij verteld. Maar het is inderdaad je AB.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 13:39

AdBlockers zijn niet al te slim. Het verschil tussen een classified ad (op de Markt) of een banner ad (de reclames) kunnen ze niet goed maken. Daardoor doet de Markt het niet of maar zeer beperkt als je een adblocker gebruikt.

Overigens zijn de reclames op Bokt (de banner ads dus) de enige inkomstenbron voor de site. We doen er alles aan om deze zo min mogelijk te laten storen, ik zou het daarom erg op prijs stellen als je in je adblocker een uitzondering instelt voor Bokt.nl.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 22:21

BartVB schreef:
AdBlockers zijn niet al te slim. Het verschil tussen een classified ad (op de Markt) of een banner ad (de reclames) kunnen ze niet goed maken. Daardoor doet de Markt het niet of maar zeer beperkt als je een adblocker gebruikt.

Overigens zijn de reclames op Bokt (de banner ads dus) de enige inkomstenbron voor de site. We doen er alles aan om deze zo min mogelijk te laten storen, ik zou het daarom erg op prijs stellen als je in je adblocker een uitzondering instelt voor Bokt.nl.

Ik wil graag de nieuwe advertenties zien, dus heb de adblocker uitgeschakeld. Ik had hem ingesteld op Bokt, omdat ik steeds een advertentie kreeg waar ik automatisch geluid bij kreeg, vrij storend dus ;)