mijn witte Iphone 4s is gestolen afgelopen zondagnacht in de kroeg in Groningen. Ik dacht dat ik alles goed had geblokkeerd en verwijdert ( via zoek mijn iPhone ) maar mijn snapchat wordt gebruikt. Er zijn foto's opgedoken op mijn snapchat en gezien de kleding van deze meiden dacht ik dat ik misschien hier wel terecht kon. Maar aangezien je hier geen foto kan plaatsen wordt het ook lastig om ze te herkennen. Ik heb dus bij ' Markt' onder niet-hippische advertenties een oproep geplaatst. ik hoop echt heel erg dat jullie mij kunnen helpen!!!!!!!
Je kan wel foto's plaatsen . Tinypic.nl > foto uploaden > IMG code copiëren > IMG code in dit topic plakken en dan plaatsen en je hebt m .
Ik hoop dat je hem vindt. Kun je hem niet traceren?
Mjetterd
Geplaatst: 18-07-14 19:48
Fb bericht aanmaken en delen maar!
Je zult versteld staan hoe snel dat fb rond zal gaan.
ursulaatje
Geplaatst: 18-07-14 19:49
Je kan de foto's altijd nog op de Facebookpagina zetten van spotted:uitgaan groningen. Daar zitten gigantisch veel mensen op en dan kan je ze vast terug vinden! Succes
Inderdaad even op Facebook zetten en ook bij bijvoorbeeld 'uitgaan Groningen'. Heel veel mensen delen dit soort berichten zodat ze snel gevonden kunnen worden.
Daarnaast even met de foto's naar de politie gaan en meteen aangifte doen van diefstal.
Snapchat is een app voor android. Je stuurt een foto naar een contactpersoon toe en kan er een kleine tekst bij zetten. Je kan niet kiezen voor alleen maar typen zoals bij WhatsApp, maar elk berichtje bestaat uit een foto
Een App op de smartphone, daarmee kun je foto's naar contactpersonen sturen die niet opgeslagen worden op de telefoon. De ontvanger kan dan de foto een x aantal seconden bekijken.
Air
Geplaatst: 21-07-14 15:05
Als ik jou was zou ik hem ook even op marktplaats van het noorden op fb zetten. En er zijn meer van dat soort groepen.