Wanneer ik in het snel antwoorden vak een smiley wil gebruiken schiet de pagina steeds omhoog. Zijn er meerdere mensen die dit hebben of ligt het aan mijn computer ?
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag.. Ben je al uitgegeten Shadow0 . Zo te merken niet want hij doet nog steeds raar....
Shadow0
Geplaatst: 14-07-14 20:58
Je kunt smileys wel toevoegen via 'voorbeeld' of 'nieuw antwoord' - in het normale editorscherm werkt het wel.
En Shadow had het inderdaad veroorzaakt Ik probeerde iets anders op te lossen (namelijk dat de browser soms heel druk bezig is met allerlei dingen waardoor het typen niet vloeiend gaat) en had daarbij over het hoofd gezien dat de smileyfunctie daar apart werkt. Die gebruik ik blijkbaar niet zo vaak, ik had het zelf in 3 dagen nog niet gemerkt!
Als het goed is heb ik het opgelost, nu moet het alleen nog even naar de live-versie gezet worden. Ik hoop dat dat vanavond nog lukt, maar dat kan ik niet zelf dus dat weet ik niet zeker.
(Enne Nine1987, op zich wil ik mijn maaltijd best nog wel eens een uurtje opschuiven, maar op een bepaald moment zie ik het gewoon echt niet meer, concentratie wordt dan echt erg minder.)