Gestipte topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gestipte topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 16:02

Ik zat vandaag tussen mijn eigen berichten te kijken, en daar staan ineens allemaal topics tussen die gestipt zijn, wat ik niet zelf heb gedaan. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en/of hoe kan het komen?
Ik sta op mijn laptop gewoon uitgelogd en ook via mijn telefoon os er niemand op geweest. Heb ook tussen mijn posts gekeken pof daar wat tussen stond dat ik gehackt was oid, maar daar zie ik alleen de posts die ik zelf heb geplaatst.....

Shadow0

Re: Gestipte topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 16:17

Het kan zijn dat je een browser plugin of iets dergelijks hebt die in de achtergrond allerlei links aanklikt, zonder dat jij daar weet van hebt. Dat doen ze vaak om stiekem meer clicks voor advertenties te genereren. Even nakijken of je niets geks hebt is dus aan te bevelen, je kunt ook even een scan doen met antimalwarebytes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:18

Is het dan genoeg als ik mijn security scanner er over heen laat gaan? (Ik heb microsoft office security essentials) of moet ik hier speciaal iets voor downloaden?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:24

Security essentials is vermoedelijk niet genoeg - meestal gaat het om software die je zelf onbewust hebt geinstalleerd en die daarom niet herkend wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:33

Oke, en die antimalwarebytes is dan wel genoeg? Waar kan ik die dan veilig downloaden? Ik ben altijd bang dat ik op de verkeerde sites download :')

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:36

Ik heb dit nu ook.

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:43

Heb je op je telefoon niet met scrollen per ongeluk een topic aangestipt?
Ik heb het op de iPad best vaak dat ik op dingen klik terwijl dat niet de bedoeling was.
Zo geef ik op facebook soms de gekste dingen een like hahah

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:51

Zou kunnen, maar bij mij staat er ook een topic over paaldansen tussen 'mijn berichten'. Dan zou je er toch gereageerd op moeten hebben? En daar heb ik nog nooit een reactie geplaatst... :')

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 07:44

Nee dat bedoel ik juist.
Dat je per ongeluk een stipje hebt gezet zonder er te reageren.
Dus met scrollen op dat rondje met bruin vierkantje langs de topic titel hebt gedrukt.
Of als het topic open staat hetzelfde rondje met wit vierkantje naast abonneer.

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 09:25

Ow haha ik wist dat niet eens. Weer wat geleerd. Bedankt! :)