Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quartel schreef:De foto`s zijn op zich prima maar ik begrijp de ergernis ook wel.
Ik zou een foto zonder logo ook meer als neutraal zien.
Met logo komt het al snel over of er extra aandacht voor gevraagd word.
En zo is weer overal wat voor te zeggen
Lara_Silver schreef:Ik vind de foto's juist prima! Is er een foto aanwezig van een bepaalde ruiter is die niet charmant genoeg, is er een neutrale foto is het niet goed, en geen foto zou al helemaal niet kunnen. Kortom, mensen hebben altijd wat te zeuren! Gewoon houden zo, je doet wat je kunt.
Kentaro schreef:Mooi is het wel, maar erg 'verwarrend' Had de eerste keren niet eens door dat het artikel niet over het paard ging dat erbij op de foto stond.....
Lara_Silver schreef:quartel schreef:De foto`s zijn op zich prima maar ik begrijp de ergernis ook wel.
Ik zou een foto zonder logo ook meer als neutraal zien.
Met logo komt het al snel over of er extra aandacht voor gevraagd word.
En zo is weer overal wat voor te zeggen
Maar we weten allemaal wat er gebeurd als dat logo weg gehaald word, of niet soms?
Vjestagirl schreef:Kentaro schreef:Mooi is het wel, maar erg 'verwarrend' Had de eerste keren niet eens door dat het artikel niet over het paard ging dat erbij op de foto stond.....
Daar ben ik het wel mee eens. Bij het topic van het misvormde paard vroeg ik me af waarom we alleen maar z'n ogen zagen ipv het hele paard. Laatst was er een topic over n ruiter die 100% gereden had, en door de foto die erbij stond (een bloemstuk langs een dressuurring) dacht ik dat het een soort post-mortum ding was...
Vjestagirl schreef:Kentaro schreef:Mooi is het wel, maar erg 'verwarrend' Had de eerste keren niet eens door dat het artikel niet over het paard ging dat erbij op de foto stond.....
Daar ben ik het wel mee eens. Bij het topic van het misvormde paard vroeg ik me af waarom we alleen maar z'n ogen zagen ipv het hele paard. Laatst was er een topic over n ruiter die 100% gereden had, en door de foto die erbij stond (een bloemstuk langs een dressuurring) dacht ik dat het een soort post-mortum ding was...
quartel schreef:Lara_Silver schreef:Maar we weten allemaal wat er gebeurd als dat logo weg gehaald word, of niet soms?
In dit geval gaat het om TS haar eigen foto`s waarin zij zelf bepaald.....toch?
DShots schreef:Maar op het plaatje staat al een logo, en der onder dan nog een keer een tekst.
Ik vind het dan net lijken dat mensen bij jou moeten kijken, en dat de logo op je foto nog niet genoeg is.
Zo denk ik er dan over hoor, kan misschien bot overkomen!