moet dit nou echt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PenP2014

moet dit nou echt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 10:53

Misschien ben ik de enige die me eraan ergert hoor..
Maar ik zie de laatste tijd steeds meer van die topics voorbij komen over menstruatie, en dan tot in detail wat mensen in hun doos stoppen en hoeveel bloed daaruit komt :=
Moet dat nou echt op bokt? Kan je dat niet lekker op het Viva forum gaan doen ofzo? Er lezen ook kinderen van 11 mee en de "volwassenen" gaan soms ook op een manier in op die kinderen dat ik denk: >;)
Ik ben echt geen ouderwets heilig boontje ofzo maar serieus ik zit toch niet op bokt om te lezen welke tampony jij in je doos stouwt en hoe die zit?!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 10:55

PenP2014 schreef:
Misschien ben ik de enige die me eraan ergert hoor..
Maar ik zie de laatste tijd steeds meer van die topics voorbij komen over menstruatie, en dan tot in detail wat mensen in hun doos stoppen en hoeveel bloed daaruit komt :=
Moet dat nou echt op bokt? Kan je dat niet lekker op het Viva forum gaan doen ofzo? Er lezen ook kinderen van 11 mee en de "volwassenen" gaan soms ook op een manier in op die kinderen dat ik denk: >;)
Ik ben echt geen ouderwets heilig boontje ofzo maar serieus ik zit toch niet op bokt om te lezen welke tampony jij in je doos stouwt en hoe die zit?!

Dan sla je die topics toch over? Ik vind al die topics over leuke mannen/jongens ook irritant, kwestie van niet aanklikken.

En kinderen van 11 die meelezen: good, leren ze direct dat menstrueren doodnormaal is en dat je er normaal over kunt praten.

PenP2014

Re: moet dit nou echt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 10:57

Natuurlijk is het normaal en natuurlijk kan je ze ook niet aanklikken ;) waar het me om gaat is dat ik het niet op zn plek vind op bokt. Meer een plek daarvoor lijkt me een forum zoals viva maar waarom moet dat hier. Ik vind het totaal niet in de setting van bokt horen en ik stoor me eraan.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 10:59

Als het op mensen welzijn staat dan mag het gewoon.

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:01

PenP2014 schreef:

:') :') :')

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:06

Ook ik ben zeker niet heilig. Maar ik denk soms wel even van :r NEE, HOU OP.

Ik vind het prima dat mensen dit willen bespreken en ik weet ook wel dat je het niet hoeft te lezen. Ik zat alleen met de pijltjes van topic naar topic te klikken tot mijn kokhalsneiging mij waarschuwde voor het enkele seconde daarvoor gelezen bericht.
Is het echt nodig om zoiets op deze manier te omschrijven, als je echt op de details wilt ingaan kun je er toch ook even een PB'tje op los laten? :roll:

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:08

PenP2014 schreef:

shetlandpony, welsh pony, tampony, allemaal ponies, wat maakt het uit

:+ :D sorry

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 11:11

Dat is dus precies wat ik bedoel axel_valerie echt alles wordt tot in detail besproken. En prima als je nog jezelf zo voor banketstaaf wilt zetten maar 1. Ik hoef het niet te weten 2. Er lezen kids mee en 3. Er schrijven kids mee waarop door "volwassenen" word gereageerd op een manier die echt niet meer grappig is. En er word totaal niet gemodereerd of enigzinds deze kinderen in bescherming genomen

Ja tampony. Zo noem ik het altijd al :+ leuke woordkeuze ahum :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:13

Mwah, ik lees wel meer op bokt waarvan ik denk 'hoef ik niet te weten/lezen'. Uitgebreide bevallingsverhalen etc, maar dan ga ik door naar het volgende topic. Er zal altijd wel iets op bokt staan waar ik geen behoefte aan heb om te lezen, maar om nou alles maar te verbieden gaat ook een beetje ver.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:15

PenP2014 schreef:
Dat is dus precies wat ik bedoel axel_valerie echt alles wordt tot in detail besproken. En prima als je nog jezelf zo voor banketstaaf wilt zetten maar 1. Ik hoef het niet te weten 2. Er lezen kids mee en 3. Er schrijven kids mee waarop door "volwassenen" word gereageerd op een manier die echt niet meer grappig is. En er word totaal niet gemodereerd of enigzinds deze kinderen in bescherming genomen

Ja tampony. Zo noem ik het altijd al :+ leuke woordkeuze ahum :')

Nee en dan loopt er wel een topic over een kind dat geen truitje met 69 aan mag. En dan denk ik,
HUH? We bespreken hier rustig de ins en outs van onze flamoesjes en dat kan niet..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:18

Waarom denk je dat kinderen van 11 daar niets aan hebben dan? Ik denk dat het juist fijn is voor kinderen van 11 die met tampongebruik worstelen dat ze zeer specief dingen uitgelegd krijgen waardoor ze beter begrijpen hoe het werkt.

Naar een ander forum? Er zijn toch wel meer topics die totaal niet paardgerelateerd zijn?
Gewoon een kwestie van een rood kruisje.

In dat topic ging het gewoon netjes aan toe, wel zeer specifiek, maar wel gewoon netjes.
Dat moet toch geen probleem zijn?

jorretje

Ja het is de normaalste zaak van de wereld, maar dan hoef idd niet in detail te treden. Maar ach, als mensen hun vuile was op straat willen hangen, doen ze dat toch lekker?
Als je dat soort verhalen niet wil lezen klik je lekker weg. En tja dat er kinderen meelezen, dan zijn er kennelijk nieuwsgierig naar, die klikken heus ook wel weg als t ze te grafisch wordt.

Grapjasjes12

Maar wat willen jullie nou, verbieden? Lijkt mij niet de bedoeling en die kinderen gaan echt niet met een enkeltje richting inrichting door een tampon.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:19

Och.

Ik heb nergens last van. Geen topic voorbij zien komen.
Zal wel zijn omdat ik me er niet aan erger. :Y)

Het is ook maar net waar je op let..
Als je al niet meer mag bespreken wat je in je doos stopt mogen paarden bevallingsfoto's ook niet.
Daar zie je wat er Ășit een opgerekte doos komt, wat nog banaler is naar mijn mening. :')

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:20

Ik wil niks verbieden maar aangezien dit een discussieforum is mag ik toch mijn walging er wel over uit spreken?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:22

Axel_Valerie schreef:
Ik wil niks verbieden maar aangezien dit een discussieforum is mag ik toch mijn walging er wel over uit spreken?

Ja. Mits je zelf ook een heilig boontje bent. :P

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:23

Wat bedoel je daarmee?

Islien

Idd! het is best handig als je nog kind bent (herkenbaar :') )
zolang het netjes blijft is er toch geen probleem?

en het is iets wat iedereen overkomt dus waarom
zou je er geen topic over mogen maken, het is gewoon iets heel menselijks :j helaas

Urbanus

Ik heb die topics nog nooit gezien, het is maar wat je aanklikt denk ik, misschien moet je jezelf eens corrigerend toespreken en bokt er buiten laten ts. :)

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 11:24

Nou ik let er niet op hoor het vliegt me om de oren :')
Zoals ik al zei, je kunt wegklikken maar dat antwoord op alles is ook niet zo origineel meer he..

Ik neem het misschien zwaarder op dan jullie kan, maar bokt is in 1e instantie een forum voor paardenliefhebbers en gezellig kletsen. Ik vind het geen setting om uitgebreid je doos te gaan zitten spreken. En het is niet alleen over tampons. Ook uitgebreide verhalen over hoe ze hun flamoes scheren nog net geen fotos erbij :+ Ik vind het niet nodig.

En over kinderen, ik heb toch echt wel een paar voorbeelden waar zeeeeeeeeeer ongepaste dingen tegen kinderen geroepen werd hoor. Echt niet volkomen normaal en daar leer je wat van. En ik vind dat bokt geen verantwoordelijkheid neemt tot het in bescherming nemen van deze kinderen.
Bijvorbeeld een 18+ forum maken zoals eerder ooit al is geopperd. Dat werd toen ook zo van tafel geveegd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:25

Bokt is allang niet meer voor enkel paardenliefhebbers. En echt, waar maak je je druk om? :')

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 11:27

lievelie als het je niet zint dat iemand een andere mening heeft als jou is ook hier bovenin een kruisje ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:27

Nou, misschien moet je dan maar naar het Pennyforum. :)

Bokt weerspiegelt gewoon de maatschappij en wat daarin speelt.
Kan je daar niet tegen, moet je inderdaad maar wegklikken, ook al is dat niet zo'n origineel antwoord (moet dat dan?). Je bent niet verplicht het te lezen.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 11:27

upendo schreef:
Nou, misschien moet je dan maar naar het Pennyforum. :)

Bokt weerspiegelt gewoon de maatschappij en wat daarin speelt.
Kan je daar niet tegen, moet je inderdaad maar wegklikken, ook al is dat niet zo'n origineel antwoord (moet dat dan?). Je bent niet verplicht het te lezen.

Klopt maar je word er wel ongewild mee geconfronteerd.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:28

PenP2014 schreef:
lievelie als het je niet zint dat iemand een andere mening heeft als jou is ook hier bovenin een kruisje ;)

Haar mening doet er net zoveel toe als de jouwe lijkt me?

Het is een discussieforum.

En nee hoor, ongewild confronteren is als het in your face opplopt zoals popup reclame.
Als je het niet wil lezen klik je de titel niet aan. Duidelijk zat.