Aparte HAW voor topics met video?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Is het een goed idee om een apart 'HAW met video' forum te maken?

Ja, leuk idee!
6 (22%)
Misschien wel maar niet perse nodig.
11 (40%)
Nee, absoluut een slecht idee.
10 (37%)

Totaal aantal stemmen: 27

Hinke

Aparte HAW voor topics met video?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 23:22

Zo af en toe ben ik HAW en rijden in de picture aan het doorkijken, en wat ik jammer vind is dat het meestal alleen foto's zijn. Imo kun je weinig afleiden van alleen foto's en mensen kiezen vaak de beste foto's (of zelfs stills uit filmpjes) die eigenlijk gewoon een vertekend beeld geven.
Is het een idee om een aparte HAW te maken voor topics met filmpjes? Zo kunnen mensen veel gerichter commentaar geven en kun je zo veel meer leren.
Poll toegevoegd *\o/*

LoveBodin

Re: Aparte HAW voor topics met video?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 08:51

Ik denk eerlijk gezegd dat de mensen die goede tips op HAW willen, nu ook wel een filmpje neerzetten :)
Weet niet in hoeverre een extra HAW daartoe gaat bijdragen.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 08:59

Ik denk dat je zelf al aangeeft wat de reden is dat er geen apart forum is voor de filmpjes van HAW. :) De hoeveelheid filmpjes is ontzettend klein, helemaal als je het vergelijkt met de hoeveelheid foto's. Het is niet rendabel om een nieuw subforum te openen voor filmpjes, omdat er duidelijk minder behoefte aan is om filmpjes te plaatsen.

Daarbij is Bokt op dit moment al erg groot (en dus ook onoverzichtelijk voor (nieuwe) leden), en zijn we om die reden ook wat terughoudend als het gaat om het aanmaken van nieuwe (sub)fora.

Mocht de hoeveelheid filmpjes dusdanig groeien dat een eigen forum aan de orde is, dan lijkt het me goed om hier opnieuw contact over te hebben. Tot die tijd hebben gebruikers nog steeds de gelegenheid om hun filmpjes op HAW te zetten.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 17:24

Is het dan niet handig om je topic titel een tag te zetten? bv [FLM] voor film? dan maak je het al een stuk overzichtelijker :j

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 17:49

Een tag zou ik wel fijn vinden, goed idee!