Kon niet erop klikken om door te gaan naar de pagina zelf. Reclame begon direct met spelen zonder dat ik er met mijn cursor opstond (daarna nl nog een keer gezien/gevonden/geprobeerd)
daarom heb ik mijn geluid altijd uitstaan...ben bang dat ik een hartaanval krijg.
Yelizaveta
Geplaatst: 08-07-14 22:36
Chrome Adblock, dan heb je er geen last meer van
Annemiek80
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-14 22:59
Yelizaveta schreef:
Mits banners zich gewoon gedragen (dus hun waffel houden ) heb ik er niet zo'n last van. En dmv banners blijft de site ook in de lucht dus ga daar geen ad blocker voor erop zetten voor die 1x in de maand dat er een banner met geluid langskomt. Maar weer dat het niet de bedoeling is dat ze er zijn (met geluid dus) vandaar dat ik het wel direct meldt zodat Bart er wat aan kan doen
Brainless
Geplaatst: 09-07-14 11:17
Yelizaveta schreef:
Helaas kun je met adblock de boktmarkt niet inkijken.
Ik had deze reclame net ook, en mijn geluid stond nogal hard en schrok me de pleuris
een Adblocker plaatsen zou erg jammer zijn, omdat Bokt z'n inkomsten haalt uit de advertenties. Als iedereen een adblocker plaatst wordt het heel lastig om Bokt (gratis) te kunnen laten draaien.
Het zou dus fijn zijn als jullie de banners met geluid gewoon blijven aangeven, dan kunnen wij deze meteen verwijderen en kan Bokt gewoon blijven draaien.