Tip een mod

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Tip een mod

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 09:47

Ik heb nu een paar keer gehad dat ik een mod ergens voor tip, voor positief als "negatief".
Maar het valt me op dat het vaak lang duurt eer er een reactie op komt. Nu ben ik benieuwd wat de criteria zijn mbt de reacties erop ? Bijv een reltopic kan langer doorgaan daardoor.
Maar ik weet ook wel dat de mods een leven buiten bokt hebben (hoe durven ze !!!) Maar soms is een snelle reactie wel handig :)

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:49

Er zijn net een heleboel mods weg gegaan, dus er zijn nu veel minder mods die kunnen reageren. Ik denk dat dat er mee te maken heeft.

Mondy

Re: Tip een mod

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 09:49

Oh dat zou inderdaad wel kunnen dan !

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:50

Soweiso hebben ze een week de tijd toch?
En zoals Eileen_ zegt, dat helpt natuurlijk ook niet mee.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:51

Je kan natuurlijk altijd een mod een PB sturen die op dat moment online is. Dat is vaak sneller dan een TEM. Als ik een rel/spam topic zie kijk ik welke mods er online zijn en gooi er een PB of meerdere PB's uit.

Ze hebben idd 7 dagen in principe.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 09:53

Bedankt voor de snelle reacties ! Wist niet dat er zeven dagen voor stond, dan is de mod pben inderdaad een beter idee in bepaalde gevallen :j

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:46

Mocht het echt dringend zijn, dan is een pb'tje sturen naar de moderator van dat forum (of een moderator die online is) erg fijn, want dan kan er meteen actie worden ondernomen.

Heeft het minder haast, dan is een TeM voldoende. Wij hebben inderdaad 7 dagen de tijd om de TeM weg te werken. Houd er rekening mee dat dit ook is omdat er meestal moet worden overlegd met andere teamleden. :) Vandaar dat het niet altijd dezelfde dag nog kan worden verholpen.