25 nuttige berichten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galathil

25 nuttige berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 18:11

Hoi :wave:

Ik moet 25 nuttige berichten geplaatst hebben voor ik op sommige andere forums mag, wat bedoelen ze daar mee en hoe kun je weten hoe veel je er al hebt?

Iejoor

Re: 25 nuttige berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:16

nou je moet 25 berichten plaatsen ( reageren op een al bestaant topic) op een onderwerp dat over paarden gaat bijvoorbeeld:

[PW] Paardenwelzijn

als je daar 25 keer op gereageert hebt kan je klikken op het topic waar je 25 berichten voor nodig had. dan kan je zien hoeveel berichten je nog moet plaatsen.

verder veel plezier op Bokt!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:20

De nuttige berichten moeten geplaatst worden onder het tabblad 'informatief' en moeten ook echt nuttige informatie bevatten. Dingen als "Leuk paardje", "Ik weet het ook niet" en losse smileys worden verwijderd en tellen niet mee.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 18:23

Bedankt voor het reageren.

Alleen weet ik niet zo veel over paardenwelzijn , dus hoe kan ik dan nuttige informatie plaatsen?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:43

Het gaat niet alleen om paardenwelzijn, maar om alle topics die onder "informatief" staan.

Als je op Forums helemaal bovenaan klikt, en dan op het tabje informatief, al die topics (met uitzonderingen van de HK's) tellen mee.

Om te zien hoeveel je nog moet, kun je hier: http://www.bokt.nl/tools/check_groups.php even kijken.

Mocht je nog vragen hierover hebben , stel ze gerust.