Ik moet heel veel letters meerdere keren indrukken aders staa r dit

Zeer vervelen du

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Ik had dit laatst ook, het leek inderdaad alsof bokt vertraagd was. Ik heb er de afgelopen dagen geen last meer van gehad. Wel heb ik nu steeds op mijn telefoon dat hij tijdens het typen (quick replay) ineens naar het zoekbalkje schiet en daar verder typt midden in de zin! Maar dit zou ook aan mijn telefoon kunnen liggen..
Britt_Sisi schreef:Ik had dit laatst ook, het leek inderdaad alsof bokt vertraagd was. Ik heb er de afgelopen dagen geen last meer van gehad. Wel heb ik nu steeds op mijn telefoon dat hij tijdens het typen (quick replay) ineens naar het zoekbalkje schiet en daar verder typt midden in de zin! Maar dit zou ook aan mijn telefoon kunnen liggen..
DewiRox schreef:Britt_Sisi schreef:Ik had dit laatst ook, het leek inderdaad alsof bokt vertraagd was. Ik heb er de afgelopen dagen geen last meer van gehad. Wel heb ik nu steeds op mijn telefoon dat hij tijdens het typen (quick replay) ineens naar het zoekbalkje schiet en daar verder typt midden in de zin! Maar dit zou ook aan mijn telefoon kunnen liggen..
Dit heb ik ook met mijn telefoon, of dat hij ineens verder gaat halverwege een al eerder geschreven zin.
Poek schreef:Dit heb ik ook, ik heb motorola moto G. De rest van de dingen die hier gezegd worden geen last van.Ik heb ook dat als ik iets typ en ik ga te snel dat hij dan in het midden van de vorige zin verder gaat. Dit heb ik alleen op mijn telefoon en het is alleen bij snel antwoorden