Typen gaat ineens lastig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Typen gaat ineens lastig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 01:19

Hebben meerdere bokkers hier last van?

Ik moet heel veel letters meerdere keren indrukken aders staa r dit :z

Zeer vervelen du :+ lsik groter bercten yp dan ty ik het eerstit opword aners valt er nks vn te make :')

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 01:34

Batterij in je toetsenbord leeg? (Als je er batterijen in hebt?)

eilleen333

Re: Typen gaat ineens lastig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 02:06

Misschien is hij erg vies waardoor je de toetsen harder moet indrukken voordat hij ze pakt? Het zijn wel steeds andere letters, dus dat is wel gek. Je zou, wanneer het vuil is, verwachten dat een aantal toetsen eerst gaan en het er dan steeds meer worden.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 02:35

Nee ti's echt een probleempje op bokt, op fb, yt etc geen problemen :)

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 02:48

Dat is dan wel erg irritant, ik heb er overigens geen last van, ik kan dit gewoon typen zonder problemen. Dus denk toch dat het bij je thuis ergens ligt, of heb ik gewoon geluk? :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 02:49

Dat probleem heb ik ook als ik achter de computer zit te Bokken. Ben dus niet de enige kennelijk.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 02:56

Dat is wel gek. Is Bokt ook traag bij jullie? Dat je iets typt, maar dat dat later in beeld komt bijvoorbeeld?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 05:58

Ik heb er ook last van, vooral op de laptop, en in mindere mate op mn mobiel.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 08:10

Gaat dit alleen mis bij het 'grote' antwoorden vak of ook bij de quickreply?

Voor zover ik weet is er niets veranderd dat invloed zou kunnen hebben op de typesnelheid de afgelopen dagen? Het zou nog kunnen zijn dat er een banner draait die je computer hard laat werken waardoor het typen ook langzamer gaat, zou je daar een keer op kunnen letten? Gaat het altijd mis als er een bepaalde banner wordt getoond?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 01:12

Ik had dit laatst ook, het leek inderdaad alsof bokt vertraagd was. Ik heb er de afgelopen dagen geen last meer van gehad. Wel heb ik nu steeds op mijn telefoon dat hij tijdens het typen (quick replay) ineens naar het zoekbalkje schiet en daar verder typt midden in de zin! Maar dit zou ook aan mijn telefoon kunnen liggen..

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 01:15

Britt_Sisi schreef:
Ik had dit laatst ook, het leek inderdaad alsof bokt vertraagd was. Ik heb er de afgelopen dagen geen last meer van gehad. Wel heb ik nu steeds op mijn telefoon dat hij tijdens het typen (quick replay) ineens naar het zoekbalkje schiet en daar verder typt midden in de zin! Maar dit zou ook aan mijn telefoon kunnen liggen..

Dit heb ik ook met mijn telefoon, of dat hij ineens verder gaat halverwege een al eerder geschreven zin.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 01:23

Britt_Sisi schreef:

Ik heb dat ook altijd, heb je een iphone? Links boven je toetsenbord zitten 2 pijltjes waarmee je van tekstvak verwisseld als je bij de E perongeluk iets naar boven drukt dan doet ie dat dus, maar met die pijltjes kan je ook makkelijk terug switchen :)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 01:23

DewiRox schreef:
Britt_Sisi schreef:

Dit heb ik ook met mijn telefoon, of dat hij ineens verder gaat halverwege een al eerder geschreven zin.

En precies dit heb ik dus ook!
Volgens mij vooral als ik snel typ..

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 01:31

Ik vind typen op bokt altijd heel vervelend omdat mijn berichten tijdens het typen ineens verdwijnen en ik ze ook niet terug kan vinden, ik idd weleens verdertyp halverwege een andere zin en vaak letters wegvallen in mijn zin omdat bokt traag reageert! Hoevaak ik al een reactie maar niet verzonden heb omdat typen op bokt een drama is en ik het na 3 keer opnieuw proberen gewoon beu was!

Adddioor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 01:34

Britt_Sisi schreef:

Dat heb ik ook erg vaak, zo irritant.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 08:43

Hebben jullie het vertraagde bij het 'snel antwoorden' of bij 'nieuw antwoord'?

Als je bij het typen ineens naar het zoekvak of naar een andere zin in je tekst schiet dan is de kans groot dat je perongeluk je scherm ergens aanraakte of op een 'ga naar het volgende tekstvak' knopje duwde. Zou niet weten hoe Bokt daar iets aan kan doen.

Wat snelheid betreft heb ik wel een paar vermoedens waar dit zou kunnen zitten, maar er is een groot verschil tussen 'snel antwoorden' en 'nieuw antwoord'.

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 08:52

Ik heb ook dat als ik iets typ en ik ga te snel dat hij dan in het midden van de vorige zin verder gaat. Dit heb ik alleen op mijn telefoon en het is alleen bij snel antwoorden

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 09:04

Hmm, onverwacht :) Welke telefoon heb je?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 09:09

Ik heb het bij zowel snel antwoorden als bij nieuw antwoord.

Het kan inderdaad zijn dat perongeluk ergens anders op mijn scherm druk, maar het gebeurt met zo'n regelmaat dat ik me dat haast niet voor kan stellen eigenlijk.

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 09:10

Poek schreef:
Ik heb ook dat als ik iets typ en ik ga te snel dat hij dan in het midden van de vorige zin verder gaat. Dit heb ik alleen op mijn telefoon en het is alleen bij snel antwoorden

:j Ja dit heb ik ook

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 09:23

BartVB schreef:
Hmm, onverwacht :) Welke telefoon heb je?

Samsung galaxy core

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 09:34

Poek schreef:
Dit heb ik ook, ik heb motorola moto G. De rest van de dingen die hier gezegd worden geen last van.
Wel verwijdert hij soms hele zinnen als op backspace druk, maar dat kan ook wel aan mn telefoon liggen, misschien dat ik dan iets raars doe ofzo :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 09:42

Oh ik zie inderdaad dat het aan mijn telefoon ligt. De 2 pijltjes boven de e (Iphone) bedankt voor de verduidelijking!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:21

Ik heb de Samsung Galaxy S4 maar ik raak echt nergens mijn beeld verkeerd aan oid hoor.. Weet vrij zeker dat ik echt alleen mijn letters aanraak. Ik reageer alleen maar via snel antwoorden dus weet eigenlijk niet of ik het anders ook heb.
Gebeurt bij mij trouwens ook met grote regelmaat. Een alleen op Bokt haha.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:28

Op mijn telefoon heb ik juist nergens last van. Ik heb het alleen als ik achter mijn computer zit. En zowel bij normaal als bij snel antwoorden.